کد خبر 210305
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

عادل مهری خبر داد؛

عضویت 110 نخبه ایثارگر خراسان شمالی در مرکز دانش پژوهان 

عضویت 110 نخبه ایثارگر خراسان شمالی در مرکز دانش پژوهان 

مدیر کل مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: 110 نخبه ایثارگر در خراسان شمالی فعلا شناسایی شده‌اند تا عضو مرکز دانش پژوهان کشور شوند البته یقینا استعداد و توانمندی استان خراسان شمالی بیشتر از این امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عادل مهری مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: 110 نخبه ایثارگر در خراسان شمالی فعلا شناسایی شده‌اند تا عضو مرکز دانش پژوهان کشور شوند، البته یقینا استعداد و توانمندی استان خراسان شمالی بیشتر از این امکان پذیر است.

وی افزود: حمایت از فعالیت‌های علمی، مقالات و چاپ کتب در دستور کار قرار دارد اما تقویت دانش آموزان با ظرفیت المپیاد اولویت و رویکرد نخست ما بود. از دهه هفتاد این مرکز با هدف و رویکرد تقویت دانش آموزان با ظرفیت المپیادی ایجاد شد.

مهری اضافه کرد: همواره در استانها متذکر می‌شویم که برای بهره‌مندی از نظرات نخبگان، از آنها در فضاهای تصمیم سازی و تصمیم گیری استفاده شود.

مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با بیان این نکته که اقدامات علمی نخبگان شاهد و ایثارگر استان خراسان شمالی بسیار افتخارآمیز است عنوان کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر ثمره نظام هستند و شایسته نیست که از ظرفیت آنها در فضاهای علمی، دولتی و ... استفاده نشود.

وی افزود: تفاهم نامه بین بنیاد شهید استان خراسان شمالی، بنیاد شهید و مرکز دانش پژوهان و همچنین رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی به امضاء رسید. این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد "خانه خلاق" با هدف تسهیل در برگزاری استارت‌آپ و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha