کد خبر 210261
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

اختصاص ۱۰۰۰ تن کالای اساسی ویژه نذر محرم و صفر در خراسان شمالی

اختصاص ۱۰۰۰ تن کالای اساسی ویژه نذر محرم و صفر در خراسان شمالی

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی از تخصیص بیش از یک هزار تن کالای اساسی ویژه نذورات و مراسم محرم و صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ احمد نامور با بیان اینکه اقلام بین هیأت‌ها، مساجد و مواکب حسینی توزیع می‌شود، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین  تمهیدات ویژه ای در ستاد مرکزی و کارگروهای تنظیم بازار کشور اتخاذ شده است که بر این اساس ۱۰۳ تن شکر و ۵۳۶ تن برنج و از سوی کارگروه گندم و آرد و نان استان نیز ۵۰۰ تن آرد فوق العاده مناسبتی به هیأت های مذهبی، تکایا و عاملان توزیع در استان اختصاص داده شده است.

وی در خصوص میزان آرد فوق العاده استان، بیان کرد: این سهمیه به منظور کنترل صفوف واحدهای خبازی با توجه به افزایش مصرف نان و تامین نیاز هیأت های مذهبی و نیاز کشاورزان با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی با هماهنگی کارگروه استانی و فرمانداران به واحدهای خبازی در استان اختصاص می یابد.

وی افزود: هیأت های مذهبی برای دریافت برنج و شکر مورد نیاز خود می توانند با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان جهاد کشاورزی استان به اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی مراجعه و معرفی نامه را دریافت نمایند تا نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha