کد خبر 210189
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

تشریح اقدامات معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در بهار ۱۴۰۲

تشریح اقدامات معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در بهار ۱۴۰۲

 معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل اقدامات این معاونت را در بهار ۱۴۰۲ تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ایرج آقایی اول مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات معاونت داوطلبان در بهار سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری این معاونت با انجام فعالیت‌های متنوع، برای بهبود وضعیت اجتماعی و اقتصادی برخی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه قدم های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در بین ۱۸۵۰ نفر از اقشار آسیب‌پذیر، اعزام ۴ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار، اجرای ۲۰ مورد پروژه داوطلبی در مناطق محروم، ارائه خدمات به ۴۶۲ نفر سالمند، جذب ۳۸۱۵ نفر از اعضا و داوطلبان و غبارروبی مزار شهدا از اقداماتی بوده که این معاونت از ابتدای سال جاری انجام داده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین اضافه کرد: اجرای برنامه طرح نیابت و بازدید از سرای سالمندان، اهدا خون از سوی ۱۵۶ نفر از اعضای داوطلبان برای طرح حمایت ماندگار، برپایی ۹ مورد سفره افطاری در مناطق کم برخوردار برای ۲۵۹۵ نفر از دیگر برنامه های این معاونت به شمار می رود.

به گفته وی، در ایام دهه کرامت نیز  ۶۵۰ بسته معیشتی در سطح خانه‌های هلال استان توزیع و در طرح پویش هلال رحمت نیز در مدت این ایام بسته‌های معیشتی به افراد نیازمند نیز اهدا شده است.

آقای در ادامه با اشاره به اقدامات دیگر این معاونت در بهار سال جاری بیان کرد: جذب بیش از ۳۸۱۵ نفر اعضا، غبارروبی مزار شهدا توسط اعضا و داوطلبان در طول هفته هلال احمر و سایر مناسبت‌ها، دریافت حق عضویت از ۵۰ نفر اعضای داوطلبان و فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و انگوت اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha