کد خبر 210174
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

میثم مظفر اعلام کرد؛

لزوم تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای رفع رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان

لزوم تخصیص اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای رفع رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای رفع مشکل شهرداری تهران به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و شورا باید نسبت به صدور مجوز جهت افزایش اعتبار به شهرداری اقدام کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به سرقت لوله ها و تجهیزات، سنگین شدن خاک و نشست لوله ها هر لحظه احتمال وقوع یک بحران قابل توجه در رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان که در مسیر جمع آوری آب های منطقه ۱۹ قرار گرفته است، وجود دارد. 

مظفر ادامه داد: به همین خاطر عارضه ایجاد شده در دو ماه گذشته سبب ایجاد فرونشستی در ابعاد ۶ در ۶ به عمق یک و نیم متر در لاین تندروی بزرگراه آزادگان شد که در اقدامی سریع توسط منطقه با ۲۲ میکسل بتن ریزی مشکل رفع شد.

وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران جلساتی را در این باره برگزار کرده است اما با توجه به اینکه این موضوع دارای ردیف بودجه نیست هنوز تصمیم جدی برای آن گرفته نشده است. از طرفی امکان توقف خودروهای سنگین برای تعمیر وجود ندارد و ارتباطی نیز به شرکت آبفا ندارد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای شروع کار، شهرداری تهران به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، خاطر نشان کرد: شورا باید نسبت به صدور مجوز جهت افزایش اعتبار به شهرداری اقدام کند، بنابراین از شهردار تهران درخواست می کنم که شخصا ورود کند تا از این فاجعه بزرگ شهری جلوگیری به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha