کد خبر 210079
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

مدیر کل بنیاد شهید استان قم در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛ 

برگزاری طرح «شبی با شهدا» در شب هشتم محرم

برگزاری طرح «شبی با شهدا» در شب هشتم محرم

مدیر کل بنیاد شهید استان قم گفت: طرح «شبی با شهدا» به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و با مشارکت هیئات مذهبی و بسیج مداحان استان در شب هشتم محرم در ۱۵۰ هیئت مذهبی سطح شهر قم برگزار و در قالب این طرح پاسداشت یاد و خاطره شهدا و یادواره شهیدان هر محله در هیئت‌های مذهبی همان محل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در گفتگو با حیات ضمن اشاره به طرح «شبی با شهدا»، گفت: طرح «شبی با شهدا» به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و با مشارکت هیئات مذهبی و بسیج مداحان استان در شب هشتم محرم در ۱۵۰ هیئت مذهبی سطح شهر قم برگزار و در قالب این طرح پاسداشت یاد و خاطره شهدا و یادواره شهیدان هر محله در هیئت‌های مذهبی همان محل برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح از سال گذشته و با ابتکار بنیاد شهید و حمایت دستگاه‌های مسئول از جمله سپاه و استانداری، سازمان تبلیغات در هیئت ها و مساجد در شب هشتم محرم انجام می‌شود.

هنرمند اضافه کرد: شهدا با اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای دفاع از دین، فرامین قرآن کریم و اسلام حقیقی گوش به فرمان ولی فقیه در جهاد فی سبیل الله شرکت کردند و تا پای جان در مسیر اعتلای کلمة الله ایستادند.

مدیر کل بنیاد شهید استان قم عنوان کرد: برگزاری برنامه‌ یادواره شهدا در هیئت های حسینی که مخاطبانش اغلب از جوانان و نوجوانان هستند با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سبک و سیره  شهدا به نسل امروز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha