کد خبر 209796
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

رشد همه جانبه سیستان و بلوچستان باید دغدغه اصلی مدیران باشد

رشد همه جانبه سیستان و بلوچستان باید دغدغه اصلی مدیران باشد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه اصلی تیم کاری استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران باید رشد همه جانبه در تمامی حوزه‌ها از جمله زیرساخت‌، شاخص‌های فرهنگی، آموزشی، فنی و شهری است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ رضا شریفی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید سرزده از شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییر وظایف شرکت مخابرات اظهارکرد: یکی از مهمترین مسائل در عرصه مخابراتی استان عدم توجیه مدیران استانی نسبت به تحولات و تغییرات پیش آمده در این حوزه است.

وی با اشاره به ذهنیت عمومی در سطح جامعه بیان کرد: هنگام به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی؛ مسوولان و عامه همچنان شرکت مخابرات را مسوول می‌دانند، البته فرهنگ سازی در سطح نخبگانی برای آشنایی با عملکرد اصلی شرکت مخابرات در حال انجام است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات شرکت مخابرات در بخش زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع این مشکلات، مسوولان استانداری و مجموعه‌های مختلف در کنار شرکت مخابرات خواهند بود.

وی به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییرات شرکت مخابرات در سال ۸۸ و اجرای نامناسب این تصمیمات که سبب کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مشترکان شده است، اشاره کرد.

شریفی با تاکید بر رفع مشکلات و رسیدگی به نارضایتی های عمومی که از وظایف حوزه معاونت سیاسی اجتماعی استانداری است، بر لزوم پیگیری نارضایتی های عمومی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد و به کسی اجازه نمی‌دهیم این قطار توسعه را کند یا متوقف کندوی تاکید کرد: نارضایتی‌هایی در حوزه مخابراتی وجود دارد که رفع این نواقص و کمبودها جزو اولویت‌هاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به تاثیر تقویت هویت ملی و اسلامی در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: وقتی نتوانیم احساس تعلق اجتماعی و احساس تقویت هویت ملی اسلامی در بین جامعه و نخبگان مان داشته باشیم، تقریباً نمی‌توانیم خدمات مورد نظر را در سبد اعتماد و رضایت عمومی بیاوریم.

وی بیان کرد: مباحث امید و ایمان، کلید واژه اعتماد و اخیرا موضوع استحاله فرهنگی از اهم فرمایشات مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر است، که جزو اولویت‌های کاری ما در استان ‌هست.

شریفی تصریح کرد: همه افراد جامعه در یک پازل تعریف می‌شویم و در ایجاد امید، اعتماد و ارائه خدمات به عموم مردم نباید هیچ نگاه متعصبانه قومیتی و مذهبی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد و به کسی اجازه نمی‌دهیم این قطار توسعه را کند یا متوقف کند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر غلبه اشتراکات بر اختلافات در سطح جامعه تصریح کرد: دامن زدن به مسائل اختلافی بزرگترین خیانت به خودمان و مردم استان است.

وی با انتقاد از اینکه هزینه تمام شده یک پروژه در این استان بیشتر از بقیه استان‌ها است، اذعان کرد: هزینه تمام شده مدیریت استان به مراتب از هزینه واقعی، بالاتر هست و باید این مساله را بپذیریم و بدون تعصب با وحدت و همراهی همه اقشار برای حل آن اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha