کد خبر 209777
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

وقتی انسان‌ها بعد از مرگ روی یک فضای دیجیتال «بارگذاری» شوند

وقتی انسان‌ها بعد از مرگ روی یک فضای دیجیتال «بارگذاری» شوند

هروقت صحبت از پیشرفت فناوری می‌شود؛ نگاه فیلم و سریال‌ها بدبینانه و تلخ می‌شود. سریال‌های معروفی مثل «آیینه سیاه» به موضوع توسعه افسارگسیخته فناوری می‌پردازند؛ اما کمتر اثری را سراغ داریم که با نگاهی فان و بامزه به موضوع آینده فناوری‌ها نگاه کرده باشد. سریال «بارگذاری» یکی از معدود آثاری است که در آینده می‌گذرد و روایتی است بامزه از توسعه فناوری؛ بدون آن‌که بخواهد حرف‌های بدبینانه یا فلسفی بزند.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ داستان در سال 2033 می‌گذرد، زمانی‌که فناوری به انسان‌ها این امکان را می‌دهد که بعد از مرگ روی یک فضای دیجیتال «بارگذاری» شوند. در حقیقت جسم و روح‌شان از بین رفته، اما شخصیت‌شان مثل کدها و علائم برنامه‌نویسی زنده است.

شخصیت اصلی این سریال بامزه نیتن است یک برنامه‌نویس جوان که در اثر تصادف می‌میرد و در یک برنامه بسیار گران بارگذاری می‌شود. او که فکر می‌کند می‌تواند در دنیایی از صفر و یک‌ها با ویوهای جذاب گرافیکی زندگی خوبی داشته باشد خیلی زود می‌فهمد حتی بعد از مرگ هم توسط نامزدش کنترل می‌شود.  کم کم رابطه عاطفی جالبی بین نیتن بارگذاری شده و اپراتور برنامه یعنی نورا شکل می‌گیرد. یک کمدی درام جذاب و تخیلی که می‌توانید با اینترنت همراه، بدون نیاز به خرید اشتراک از لینک زیر تماشایش کنید و سرگرم شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha