کد خبر 209735
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

معاون استاندار کردستان:

دانشگاه‌ها راجع به حجاب و عفاف ایده ارائه دهند

دانشگاه‌ها راجع به حجاب و عفاف ایده ارائه دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دانشگاه‌ها به عنوان کمیته علمی قرارگاه حجاب و عفاف، راجع به این موضوع، از نگاه دانشجویی و دریچه‌ای متفاوت، طرح و ایده ارائه دهند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در جلسه استانی قرارگاه حجاب و عفاف کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمن دائم در حال تدبیر علیه کشور ماست و ما نیز باید تدبیر کنیم؛ در بحث حجاب و عفاف نیز باید از مناظر مختلف و با درایت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه برخی دانشجویان فقط روایت دشمن را شنیده‌اند و روایت صحیح و منطقی به آنان ارائه نشده است، افزود: باید مخاطب صحبت‌های نسل جدید باشیم و آنان را درک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم تلاش برای فهم مشترک ومتقابل از بحث حجاب و عفاف با نسل جدید تاکید کرد و گفت: فضای رسانه ای تهدید و در عین حال فرصت است و باید از این فضا برای آگاه سازی جوانان استفاده کرد.

رمضانی یادآور شد: با کار تحقیقی وعلمی و با ارتباط نزدیک با نسل جوان، می توان گام های اساسی برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه برداشت.

وی تاکید کرد: دشمن روی هر قشری از جامعه ایرانی اسلامی سرمایه گذاری کرد، از همان قسمت سیلی خورد و باز هم ناکام خواهد ماند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان هم گفت: قرار است برای جلوگیری از موازی کاری در بحث عفاف و حجاب، برنامه‌های دستگاه های اجرایی ابتدا به تایید قرارگاه برسد تا قابلیت اجرایی داشته باشد.

زینب زاله افزود: بر این اساس، دستگاه‌ها طرح‌های خلاقانه و نوآورانه خود را در بحث ترویج حجاب و عفاف به قرارگاه ارسال کنند تا مورد بررسی و در صورت‌ تایید، اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha