کد خبر 209549
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

استاندار سیستان و بلوچستان تسریع در تکمیل استخر کارگران زاهدان را خواستار شد

استاندار سیستان و بلوچستان تسریع در تکمیل استخر کارگران زاهدان را خواستار شد

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان، تکمیل هرچه زودتر استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد کرمی روز دوشنبه در این بازدید اظهارکرد: تلاش مستمر و پیگیری شبانه روزی برای اتمام این طرح که می‌تواند در رفاه و سلامتی عموم مردم بویژه قشر کارگری تاثیرگذار باشد، ضروری است.

وی با بیان اینکه بهسازی قسمت های بلااستفاده و فضاسازی مناسب این مجموعه، اقدام ضروری دیگری است که باید انجام شود، ادامه داد: معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری ماموریت دارد تأمین اعتبار لازم برای تکمیل این طرح را پیگیری کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار احداث شده که شامل سالن چند منظوره، استخر در حال احداث و فضای جانبی برای پیاده روی و بازی کودکان است.

خلیل‌احمد سلامی افزود: در سیستان و بلوچستان در شهرستان‌های زاهدان، زابل، خاش و ایرانشهر مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگران احداث شده که مجموعه کارگران زاهدان بزرگترین این مجموعه ها است.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین رویکردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش نشاط اجتماعی در جامعه کارگری و خانواده‌های آنان است که امیدواریم با بهسازی و توسعه این فضاها، امکان لازم برای رفاه، سرگرمی و سلامتی جامعه هدف را فراهم سازیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان درباره ساخت استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان هم گفت: عملیات ساخت این استخر از سال ۱۳۹۰ آغاز و اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با پیگیری های صورت گرفته و مشارکت بانک رفاه کارگران، در اسرع وقت، کار تکمیل این استخر به پایان می‌رسد و تقدیم جامعه زحمتکش کارگری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha