کد خبر 209512
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹

معدنی پور:

توقع داریم اقدامات خلاقانه، هنرمندانه و نوآورانه توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شود

توقع داریم اقدامات خلاقانه، هنرمندانه و نوآورانه توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شود

عضو شورای شهر تهران گفت: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران توقع داریم اقدامات خلاقانه، هنرمندانه و نوآورانه‌ای در این رویداد توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که متولی کارهای هنری است، انجام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، ظهر امروز یکشنبه ۲۵ تیرماه، نود و پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با هدف بررسی رویداد فرهنگی عطر سیب در سال ۱۴۰۲، در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. 

معدنی پور با ابراز تشکر و قدردانی نسبت به اقدامات مثبت انجام شده در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: طبیعتاً در شرایط امروز جامعه، کار در حوزه اجرایی به ویژه حوزه های فرهنگی و اجتماعی که نظرات صاحب نظران گاها متناقض، متفاوت و متعدد است، بسیار سخت می‌باشد. 

وی افزود: متاسفانه با وجود سختی‌های فراوان کار در این حوزه، در زمانی که در زمینه ارائه بودجه و امکانات نیازمند حمایت و غنای بیشتر است همه کنار می‌کشند. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رویداد فرهنگی عطر سیب بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف رویدادهایی که در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی تولید می‌شود شناساندن مخاطبان می باشد. در واقع مخاطب شناسی و شناسایی گروه‌های هدف در چنین مواقعی بسیار حائز اهمیت است. 

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در رویداد فرهنگی عطر سیب دارای دو جامعه هدف است، مطرح کرد: در واقع اولین جامعه هدف شما هیئت‌های مذهبی هستند که اکنون شما فضای مورد نیاز را با هدف ارائه خدمات به آن ها مهیا کرده اید. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد: دومین جامعه هدف شما در رویداد فرهنگی عطر سیب شهروندانی هستند که با هدف بازدید از اقدامات و خدمات فرهنگی در این رویداد حضور می یابند. 

معدنی پور ادامه داد: کما اینکه ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران انتظار داریم علاوه بر جذب هیات های مذهبی و ارائه خدمات‌ در چنین رویدادهایی، نسبت به هدف گذاری ها و ارائه امور فرهنگی نیز توجه شود. 

وی افزود: با اشاره به رویکرد رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این دوره مدیریتی مبنی بر لزوم توجه به نوجوانان، ای کاش در بحث مخاطب شناسی هیئت‌ها نیز به سراغ هیئت‌های نوجوان می‌رفتید.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید کار مذهبی را از نوجوانی آغاز کرد، گفت: همانگونه که وظیفه این امر در وهله اول به عهده خانواده‌ها می‌باشد ما نیز باید در حوزه فرهنگی هدف گذاری در شناسایی هیئت‌های مذهبی را منوط به شناسایی هیئت‌های نوجوان کنیم.

معدنی پور خطاب به رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مطرح کرد: شما با حمایت هیئت‌های نوجوان می‌توانستیند در طول سال نیز روی این افراد کار کنید چرا که قرار نیست صرفاً در اینگونه رویدادها، هیئت‌ها مذهبی را به سمت خودمان جلب نماییم.

وی با بیان اینکه موارد این چنینی در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: لازم است یک بانک اطلاعاتی در این زمینه ایجاد شود تا در طول سال و به طور مستمر با این گروه هدف ارتباط داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه امسال بیست و یکمین رویداد فرهنگی عطر سیب برگزاری می شود، تاکید کرد: حتماً آسیب شناسی های مورد نیاز نسبت به رویدادهای گذشته انجام شده و بر همین اساس انتظاریم داریم پس از بیست و یک سال این رویداد بدون نقطه ضعف برگزار شود و در آن نقاط قوت به مراتب تقویت شده باشد.

معدنی پور اظهار کرد: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران توقع داریم اقدامات خلاقانه، هنرمندانه و نوآورانه‌ای در این رویداد توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران که متولی کارهای هنری است، انجام شود. 

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: این کمیسیون، کارهای هنرمندانه بیشتری را از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انتظار دارد.

وی گفت: حتماً باید بخشی از اعتبارات این سازمان در راستای تولید محتوا برنامه‌ریزی شود که امری مهم و ضروری است. در واقع ما باید با تولید محتوا شهروندان را به سمت استفاده از این تولیدات سوق دهیم.

عضو اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اساساً ما نیازمند تولید محتواهای جدید هستیم، چرا که باید فرصتی فراهم شود تا با ارائه خدمات این چنینی بتوانیم شهروندان را مجاب کنیم تا این تولیدات را از ما تهیه کنند.

معدنی پور با بیان اینکه امیدواریم برای سال آتی شاهد داماد خلاقانه از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران باشیم اشاره کرد: ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران توقع داریم تا سازمان فرهنگی هنری ارتباط تنگاتنگی با ما داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha