کد خبر 209475
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان در گفتگو با «حیات»؛

تفاهم نامه اجرای المان 1200 شهید رشت امضا شد

تفاهم نامه اجرای المان 1200 شهید رشت امضا شد

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان گفت: تفاهم نامه سه جانبه ما بین حوزه مدیریت شهری رشت، بنیاد شهید و کنگره هشت هزار شهید گیلان پیرامون اجرای المان یک هزار و دویست شهید شهر رشت و تمثال ۲ هزار و دویست شهید شهرستان رشت منعقد شد.

محمد رضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفتگو با حیات با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس در رشت گفت: تفاهم نامه سه جانبه ما بین حوزه مدیریت شهری رشت، بنیاد شهید و کنگره هشت هزار شهید گیلان پیرامون اجرای المان یک هزار و دویست شهید شهر رشت و تمثال ۲ هزار و دویست شهید شهرستان رشت منعقد شد.

وی افزود: با توجه به المان‌های جدیدی که در سطح شهر جانمایی شده‌اند از شهردار رشت و سازمان فرهنگی و اجتماعی به طور ویژه تشکر می‌کنم زیرا وی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت واقعا دغدغه دارند. امیدوارم بتوانیم کنگره‌ای به مراتب بهتر از کنگره نخست برگزار کنیم و با توجه به اتفاقات خوبی که در کنگره نخست در رشت رقم خورد انتظارات بسیار بالا رفته است و باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو در این زمینه اقدام شود.

داوطلب اضافه کرد: علاوه بر موضوع دیواره‌نگاری و تعیین جایگاهی ویژه برای انجام سخنرانی میهمانان، المان‌های کنگره هشت هزار شهید استان گیلان باید در مکان‌هایی از شهر رشت نصب شود که اثرگذاری لازم را برای اطلاع‌رسانی بین شهروندان داشته باشد.

وی با بیان اینکه  اقدامات ما در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باید به گونه‌ای باشد که برای سال‌های زیادی ماندگاری داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به عظمت برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان گیلان، ساماندهی چهار ورودی شهر و ورودی گلزار شهدای شهر رشت از ضروریاتی است که امیدواریم هرچه سریعتر به مرحله اجرا درآید.

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان عنوان کرد: برای کنگره دوم هشت هزار شهید استان گیلان باید برخی از المان‌های شهدای شهر رشت بازآفرینی شوند، همچنین زیباسازی میدان جانبازان با نمادهای ایثار و شهادت برنامه مهم دیگری است که باید در اولویت اجرا قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha