کد خبر 209415
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

در انتهای معاملات بازار سرمایه ثبت شد؛

ریزش بیش از ۴۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

ریزش بیش از ۴۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۴۹ هزار و ۵۹۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۹۶ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ یکشنبه (۲۵ تیر) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با ریزش ۶۵۳  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۰ هزار و ۲۳۶ واحدی قرار گرفت .در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۴۹ هزار و ۵۹۳ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱ هزار و ۲۹۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۳۲ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «خودرو» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با ریزش ۱۹ هزار و ۵۱۵ واحدی روی پله ۷۰۸ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۵ هزار و ۸۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۳۲ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۰۷ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۵۱ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک ها» و «شیمیایی ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

ومهان ۲، افران و کاردان ۴ بیشترین ارزش معامله و نمادهای ومهان ۲، شستا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.اعتماد ۴، کاله ۵۳ و کرمان ۵۳۱ بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی، کرمان و خاور بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha