کد خبر 209287
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

عروسی خونین در خوزستان 6 کشته و مجروح برجای گذاشت

عروسی خونین در خوزستان 6 کشته و مجروح برجای گذاشت

استفاده از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در باغملک خوزستان شش کشته و زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ عبدالرحیم قربان‌پور با بیان اینکه در پی وقوع حادثه خونین تیراندازی در یک مراسم عروسی در ساعت تقریبی ۲۳ پنجشنبه ۲۲تیرماه در ورودی شهرستان باغملک تیمی از مأموران اعزام شدند، افزود: متأسفانه در این حادثه تلخ یک نوجوان ۱۲ ساله جان خود را از دست داد و یک خانم حدوداً ۳۰ ساله نیز که تیر به گردن و فک او اصابت کرده بود پس از انجام مراحل اولیه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد که متأسفانه در وضعیت خوبی ندارد.

در این حادثه سه نفر از این حادثه دیدگان نیز آسیب‌های سطحی دیده بودند که با انجام مراقبت‌های اولیه مرخص شدند اما یکی دیگر از این مصدومین کلیه و طحال خود را از دست داده و در حال حاضر در بیمارستان باغملک بستری است.

درهمین راستا سرهنگ عبدالرحیم قربان‌پور اظهار کرد: مأموران پلیس با کار اطلاعاتی موفق شدند ۶ نفر از عوامل این تیراندازی را شناسایی و در چند عملیات جداگانه آنها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند؛ وی گفت تلاش برای دستگیری دیگر متهمان احتمالی ادامه دارد. در این عملیات همچنین ۲ قبضه اسلحه کلاشنیکف به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha