کد خبر 209247
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

استاندار لرستان: کنترل خاموشی‌های برق نیازمند همکاری مردم است

استاندار لرستان: کنترل خاموشی‌های برق نیازمند همکاری مردم است

استاندار لرستان گفت: همراهی و همکاری مردم، اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی و کشاورزی، سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات خواهد شد. 

به گزارش گروه استان های حیات؛ فرهاد زیویار شامگاه جمعه در بازدید از مرکز کنترل دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: سال گذشته با مدیریت انجام شده در سطح استان در شرکت توزیع برق، کمترین خاموشی‌ها را شاهد بودیم.

وی افزود: کنترل خاموشی ها و مدیریت مصرف برق در سال جاری نیز ادامه داشته و تاکنون هیچ‌گونه خاموشی بابت کمبود نیروی برق اعمال نشده و برخی موارد محدود نیز به دلیل خروج برخی شبکه‌ها از مدار بوده است.

استاندار لرستان با تشکر از همراهی مردم در مصرف برق افزود: اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی، کشاورزی، سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به‌ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات خواهد شد.

زیویار با اشاره به مدت‌زمان باقی‌مانده از فصل تابستان و گرمای ادامه‌دار هوا ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ بالای مردم و مشترکان استان در مصرف بهینه برق و همت و تلاش کارکنان صنعت برق استان، شاهد قطعی برق در استان نباشیم و هیچ خانه‌ای در لرستان با قطعی برق مواجه نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha