کد خبر 209142
۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی/ قاچاقچیان فرار کردند

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی/ قاچاقچیان فرار کردند

‌ فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر و کشف بیش از دو تن و ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر ‌در درگیری مسلحانه توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر در مناطق مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند طی درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در 4 رشته عملیات جداگانه 4 باند قاچاق مواد مخدر را طی 24 ساعت گذشته زمینگیر کنند.

سردار گودرزی عنوان کرد: مرزداران دلاور طی این عملیات ها، موفق شدند ضمن توقیف 3 دستگاه خودروی حامل موادمخدر، 3 دستگاه موتورسیکلت، بیش از 2 تن و 416 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا 2 نفر قاچاقچی دستگیر شدند از کشف چند دستگاه بیسیم، سلاح و مقادیری مهمات نیز از قاچاقچیان خبر داد و  اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر با جدیت از سوی این مجموعه دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان و دستاوردهای مرزبانی، همکاری و تعامل تنگاتنگ بین مرزنشینان و مرزداران ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha