کد خبر 209087
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

5 سوژه جذاب باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی

5 سوژه جذاب باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی

هنوز چند ستاره نقل و انتقالات مقصد فصل آینده خودشان را مشخص نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران مدتی است که آغاز شده و تیم‌ها به فراخور اهداف خودشان برای فصل جدید مشغول جذب بازیکنانی هستند که طی درخواست کادرفنی با آنها مذاکره صورت گرفته تا درصورت توافق به جمع‌شان اضافه شده و با تیم قدرتمندتری فصل جدید را شروع کنند.

در این میان برخی بازیکنان مورد توجه چند تیم مطرح و قدرتمند لیگ قرار دارند که قرار است مدعیان قهرمانی فصل جدید باشند. نفراتی که هنوز مقصد فصل آینده‌شان مشخص نیست و هنوز تصمیم قطعی برای لیگ بیست و سوم نگرفتند و مخاطبان فوتبال هم هر لحظه پیگیر وضعیتشان هستند که در نهایت به کدام تیم خواهند پیوست.

در روزهای گذشته بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، رضا اسدی، عیسی آل کثیر، عارف آقاسی، محمدحسین کنعانی زادگان و محمدرضا اخباری از جمله چهره‌های شاخصی بودند که مشخص نبود به کدام تیم خواهند رفت و مقصدشان را خیلی زود مشخص کردند ولی هنوز چند نفری مانده‌اند که باید دید در ادامه راه چکار خواهند کرد. به این بهانه به بررسی آخرین وضعیتشان می‌پردازیم:

سعید عزت‌اللهی

در مورد عزت‌اللهی در این روزها زیاد نوشته‌ایم و بیشتر مطالب تکرار مکررات است. اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس به طور جدی خواهان به خدمت گرفتن او هستند و هر روز اخباری مبنی بر نزدیک‌ شدن این هافبک ملی‌پوش به هرکدام از این دو تیم شنیده می‌شود. پرسپولیس با جذب ریگی و تمدید با سرلک از جذب عزت اللهی دور شده است ولی صحبت‌هایی که در مورد وضعیت خدمت سرلک مطرح شده باعث گشته سرخپوشان دست از تلاش برای جذب این بمب نقل و انتقالاتی نکشند. از سوی دیگر استقلالی‌ها هم با جواد نکونام در تلاش هستند تا عزت اللهی را زوج چشمی در خط میانی خود قرار دهند تا این دو علاوه بر تیم ملی، در تیم باشگاهی‌ هم کنار یکدیگر بازی کنند.

از سوی دیگر سپاهان هم تبدیل به مشتری جدید این بازیکن شده است. آنها پس از جدایی مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی نیاز به جذب بازیکن جدید دارند و عزت اللهی می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. به هر جهت این بازیکن ملی پوش عضو وایله دانمارک سوژه اصلی نقل و انتقالات این روزهاست.

محمد نادری

محمد نادری علاقه مند به بازگشت به فوتبال ایران است و تمایلش به این است که بار دیگر لباس آبی را بر تن کند ولی تا کنون موفق به این کار نشده چرا که استقلالی‌ها جدیتی در مذاکره با این بازیکن به منظور جذبش نداشته‌اند. جدی‌ترین پیشنهاد نادری این روزها از سوی فولاد خوزستان است که قصد دارد جای خالی سعید آقایی را پر کند و مشخص نیست این بازیکن حاضر به سفر به اهواز باشد یا نه. صحبت‌هایی از تمایل گل گهر سیرجان هم به جذب این بازیکن شنیده می‌شود ولی نادری فعلاً منتظر استقلالی است که تا کنون برای جذبش اقدامی نکرده است و ترجیح می‌دهد فعلاً در این خصوص عجله نکند.

محمدرضا خالدآبادی

گلر جوان فصل گذشته تیم فوتبال هوادار به واسطه درخشش در ترکیب این تیم خیلی زود نامش سر زبان‌ها افتاد و در ادامه با عملکرد خوبی که در تیم ملی جوانان داشت یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی پنجره تابستانی فوتبال ایران شد. خالدآبادی در حال حاضر هم از استقلال پیشنهاد دارد و هم از پرسپولیس. آبی‌ها دوست دارند او را به عنوان نیمکت نشین در کنار گلر خارجی خود و یا سیدحسین حسینی قرار دهند. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم خالدآبادی را به عنوان جایگزین احمد گوهری قصد دارند به خدمت بگیرند ولی این بازیکن هنوز جوابی به پیشنهادات موجود نداده است و ظاهراً تمایل دارد به جایی برود که بیشتر به او بازی برسد. هوادار هم با جذب علیرضا حقیقی نشان داده به حفظ این بازیکن امیدی ندارد.

یاسین سلمانی

هافبک جوان و خلاق فصل گذشته سپاهان مدت‌هاست قطع همکاری خودش را با این باشگاه اعلام کرده ولی هنوز مقصد فصل جدیدش مشخص نشده است. سلمانی به طور همزمان مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار دارد ولی تا این لحظه هنوز تصمیمی برای  فصل آینده خودش نگرفته است و ظاهراً منتظر روشن شدن تکلیف پیشنهادات خارجی‌اش است. استقلال بیشتر از پرسپولیس در حال حاضر پیگیر جذب این بازیکن است و نکونام از مسئولان باشگاه خواسته تا به هر شکل ممکن او را به جمع آبی‌ها اضافه کنند و باید دید چقدر موفق عمل خواهند کرد.

سامان فلاح

مدافع جوان فصل گذشته پیکان که مانند سال قبل مورد توجه خیلی از تیم‌ها قرار گرفته است به دلیل قیمت بالایی که این باشگاه خودروساز روی رضایت‌نامه‌اش گذاشته باعث شده تا کنون هیچ باشگاهی موفق به جذبش نشود. سپاهانی‌ها با عقب نشینی از خرید او سراغ هادی محمدی رفتند و تراکتور هم عارف آقاسی را به جایش به خدمت گرفت و الان جدی‌ترین مشتری این بازیکن در حال حاضر گل گهر سیرجان است که باید دید با قیمت بالایی که برای جذب این بازیکن گذاشته شده موفق به جذب خواهد شد و جای خالی سهرابیان را با وی پر می‌کند یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha