کد خبر 208896
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

استاندار کرمان خطاب به مسئولان اجرایی؛

وارد جریانات سیاسی نشوید/ مشارکت حداکثری قله کار است

وارد جریانات سیاسی نشوید/ مشارکت حداکثری قله کار است

استاندار کرمان بی طرفی را یک ضرورت برای مسئولان اجرایی دانست و گفت: وارد جریانات سیاسی نشوید،مجریان انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که هیچ شائبه‌ای شکل نگیرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۱ تیرماه در همایش منطقه‌ای آموزشی فرمانداران استان‌های کرمان، یزد و فارس با حضور معاون وزیر کشور در محل استانداری کرمان اظهار کرد: بزرگترین رویداد سیاسی امسال انتخابات است و فعالیت نهادهای سیاسی متوجه این موضوع است.

او با بیان این مطلب که انتخابات در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی کشور موثر است، تصریح کرد: باید مسئولان مربوط به حوزه انتخابات تلاش بیشتری داشته باشند تا انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

استاندار کرمان با تاکید برآنکه فضاسازی باید به گونه‌ای باشد که قله کار مشارکت حداکثری باشد، افزود: نگاه‌های زیادی به این انتخابات است و در قضاوت‌ها و جهت گیری‌های سیاسی موثر است. 

او با اشاره به وجود افراد شایسته و عدم رغبت آنها برای حضور در صحنه انتخابات، عنوان کرد: بسترسازی باید به نحوی باشد که به جای فضای تخریبی فضای رقابت شکل بگیرد تا افراد زیادی وارد صحنه رقابت شوند و حواشی کاهش یابد.

استاندار کرمان یکی از وظایف اصلی مسئولان اجرایی را رصد کردن جریانات سیاسی دانست و عنوان کرد: فضاهای سیاسی در روزهای نزدیک به انتخابات تندتر می‌شود و ما مسئولان باید مقداری تحمل کنیم.

او تصریح کرد: دشمنان و دوستان نگاهشان به این انتخابات است و بدانید که دشمنان برعکس دوستان از مشارکت حداقلی در انتخابات شاد می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha