کد خبر 208889
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

احتمال بروز ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران از بعدازظهر

احتمال بروز ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران از بعدازظهر

معاون عملیات پلیس راهور تهران با بیان اینکه محدوده بزرگراه‌های زین الدین، همت و نواب شاهد ترافیک نیمه سنگین هستند از احتمال بروز ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران از بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۴ شنبه ۲۱ تیر ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال بروز تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان پر خطر را دارد. 

او بیان کرد: بزرگراه‌های اشرفی، سلیمانی، صیاد شیرازی، شیخ فضل الله، امام علی (ع)، بابایی، چمران، آزادگان – کرج، باقری، که معمولا در این ساعات پر ترافیک بود هم اکنون در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت می‌باشند و همچنین مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های زین الدین، همت و نواب شاهد ترافیک نیمه سنگین می‌باشد. 

وی بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد نمایید. 

سرهنگ رازقی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ رازقی افزود: طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می‌شود که برخی از رانندگان نمی‌خاهند قوانین را رعایت نمایند و می‌خواهند زودتر از بقیه رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ‌ها و خروجی‌ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی نمایند که نیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این اقدام رانندگان متخلف جلوگیری می‌نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha