کد خبر 208847
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰

مدیر کل بنیاد شهید خراسان رضوی در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در مشهد 

برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در مشهد 

مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی گفت: همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع مدافعان حریم خانواده روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حیات ضمن اشاره به برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده در مشهد مقدس، گفت: همزمان با هشتاد و هشتمین سالگرد شهادت جمعی از متحصنین مسجد گوهرشاد در اعتراض به قانون کشف حجاب توسط مزدوران پهلوی، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجتماع روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه راس ساعت ۱۶ در میدان بسیج برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان با پیمودن مسیر خیابان امام رضا (ع) تا حرم رضوی در اجتماع پایانی روز عفاف و حجاب در حرم رضوی شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: مردم مشهد در سال 1314 در اعتراض به نوع حجاب در مسجد گوهرشاد تجمع و تحصن کردند که در برخورد شدید نیروهای حکومتی رضاخان ملعون، تعداد زیادی به شهادت رسیدند، لذا به مناسبت زنده نگهداشتن یاد شهدا، این روز به نام حجاب و عفاف نام گذاری شده است.

مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی اظهار کرد: سخنران این همایش آیت‌ الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مردم مشهد است و در مسیر راهپیمایی نیز ۵۰ غرفه فرهنگی برپا شده است.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی در پایان با تاکید بر اینکه برای یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی باید در این مراسم شرکت کرد افزود: افراد برای حفظ کانون خانواده و عفت، حیا و حجاب زنان و در حمایت از شهدای واقعه مسجد جامع گوهرشاد در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عالیه امیدوارم همه شرکت کنن IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    0 0
    خدا خودش کمکنون کنه خیلی جامعه خراب شده انشالله همه شدرکت کنن