کد خبر 208812
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

انتخابات مشکوک که بوی تعلیق می‌دهد/ مهندسی معکوس دفتر مشترک فدراسیون‌ها

انتخابات مشکوک که بوی تعلیق می‌دهد/ مهندسی معکوس دفتر مشترک فدراسیون‌ها

عملکرد بسیار ضعیف و پر از ایراد دفتر مشترک فدراسیون‌ها در آستانه بازیهای آسیایی هانگ ژو ورزش کشور را با یک چالش جدی مواجه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ عملکرد بسیار ضعیف و پر از ایراد دفتر مشترک فدراسیون‌ها در آستانه بازیهای آسیایی هانگ ژو ورزش کشور را با یک چالش جدی مواجه کرده است . مجموع اتفاقات مجامع ژیمناستیک، بولینگ و بیلیارد و کشتی ما را به یک نقطه مشترک می رساند و اینکه دفتر. مشترک فدراسیون‌های ورزشی با یک مدیر کم تجربه و فاقد استقلال لازم ورزش کشور را به سمتی می برد که صدای تعلیق بیخ گوش ورزش شنیده می شود. کشتی به تعویق افتاد چون برخلاف نظر فرهادیان مدیر کل دفتر مشترک بنظر علیرضا دبیر تایید نشده و وزارت یک فرصت دیگر داده تا بلکه دبیر تایید شود .

خب از دبیر می ترسند چون حاشیه درست می‌کند ولی مجمع فدراسیون بولینگ را در شرایط مشابه برگزار می کنند در حالیکه هاشم اسکندری بر خلاف حاشیه سازی های دبیر اصلا تا امروز یک کلمه اعتراض نکرده برای همین مجمع بولینگ را با فشار برخی ها برگزار کردند ولی ۵۰ نفر در اعتراض به مهندسی وزارت که اسکندری را روز مجمع فاقد شرایط دانستند و خواستند یک نیروی وزارت ورزش را به ریاست برسانند مجمع را ترک کردند اما عجیب که بازهم دفتر مشترک اصرار به برگزاری مجمع دارد.

یک عضو مجمع در خصوص اتفاقات مجمع نیمه تمام بولینگ و بیلیارد می گوید : لطفا  آقای فرهادیان به این سوال پاسخ بدهد که چرا از دستور العمل هیات دولت در خصوص  عدم حضور کارکنان رسمی دولت در انتخابات فدراسیون‌ها سرپیچی کرده و غلامزاده با چه مجوزی در انتخابات بولینگ و بیلیارد ثبت نام کرده است ؟

وی گفت : اگر هم غلامزاده  مجوز خاص دارد یعنی دکتر سجادی به عنوان مقام عالی وزارت مجوز داده که غلامزاده ثبت نام کرده است  لطف بفرمایند دوستان جواب بدهند چون ۳۱ تیرماه باید مجمعی که با اعتراض ۵۰ عضو (‌تمامی اعضا منهای یک نفر )؟ از رسمیت افتاد دوباره با همان شکل قرار است برگزار شود .

این عضو مجمع افزود : نتیجه معلوم است . ده بار دیگر هم مجمع را مهندسی و معماری و بنایی و روکاری و توکاری کنید این نماینده مورد نظرتان رای ندارد حتی همان یک نفری هم که در مجمع نشست اعلام. کرده رای ش فرد دیگری بوده نه نماینده آقایان در وزارت ورزش.
لطفا مجوزی که نشان بدهد غلامزاده با نامه رسمی وزیر یعنی دکتر سجادی کاندیدای ریاست فدراسیون شده را برای تنویر افکار عمومی منتشر بفرمایید تا قضیه روشن شود ولی تا جاییکه ما می‌دانیم وی با اوکی شفاهی آقای پولادگر در انتخابات شرکت کرده است که غیر قانونی است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha