کد خبر 208687
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

عجیب‌ترین رکورد گینس؛ دویدن با لباسی از آتش

عجیب‌ترین رکورد گینس؛ دویدن با لباسی از آتش

جاناتان ورو در یک مسابقه عجیب با پوشیدن لباس محافظ، در حالی که در شعله‌های آتش بود با دویدن مسافت، ۲۷۲.۲۵ متر رکورد قبلی ۲۰۴.۲۳ متر را شکست.

به گزارش گروه وب گردی حیات؛ یک آتش‌نشان ۳۹ ساله فرانسوی، به نام جاناتان ورو، با پوشیدن لباس ایمنی و در حالی که غرق در شعله‌های آتش بود، مسافتی حدود ۲۷۰ متر را دوید و رکورد تازه‌ای را در گینس به ثبت رساند. رکورد قبلی در این زمینه، متعلق به آنتونی بریتون از بریتانیا بود که مسافت ۲۰۴ متر را با لباسی آتشین دویده بود. جاناتان همچنین رکورد دیگری را با دویدن یک مسیر ۱۰۰ متری بدون اکسیژن در طی ۱۷ ثانیه به ثبت رساند.

این آتش نشان این رکوردها را به ثبت رساند، زیرا می‌خواست رکوردهای جهانی گینس را جابجا کند. او همچنین می‌خواست به خود ثابت کند که به عنوان یک هنرمند آتش نشان می‌تواند همیشه فراتر برود.

جاناتان سه ماه را صرف آماده سازی برای رکوردشکنی خود کرد. او این رکورد را در زادگاهش، هابوردین فرانسه انجام داد، زیرا می‌خواست این کار را در شهری که در آن رشد کرده و در همان پیست دو و میدانی که در دوران جوانی‌اش در آن تمرین می‌کرد، انجام دهد.

جاناتان ورو، هم به عنوان آتش‌نشان و هم بدلکار حرفه‌ای مشغول به کار است. او به رکوردهای جهانی گینس گفت که همیشه به آتش علاقه داشته و از کودکی در حال آتش‌بازی بوده است و هر روز تلاش می‌کرد تا آن را به واقعیت تبدیل کند.

با این حال، جاناتان قصد توقف در اینجا را ندارد. او گفت: من هنوز چیزهای زیادی برای تلاش و رکوردهای زیادی برای رسیدن به آن دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha