کد خبر 208668
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

فرماندار هشترود: بداخلاقی، از هیچ مسئولی پذیرفته نیست

فرماندار هشترود: بداخلاقی، از هیچ مسئولی پذیرفته نیست

 فرماندار هشترود گفت: بداخلاقی و کج اخلاقی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست و ما باید با تبعیت از شهدا به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ابوالفضل پاشایی روز دوشنبه ۱۹ تیرماه، در جمع دهیاران بخش مرکزی و بخش نظر کهریز شهرستان هشترود اظهار کرد: سعی می‌کنیم کلیه مشکلات روستاها تا حد امکان در خود روستاها حل شود و بر اساس برنامه ریزی فرمانداری، حضور مسئولان در میان مردم در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر خواهد بود.

وی گفت: خدمت به مردم در جهت تحکیم پایه های نظام و مبارزه با فساد و استبداد است، از این رو باید توانمندی‌های خود را ارتقا دهیم و بهتر در خدمت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه حل مشکل مردم تکلیف مسئولان است، اضافه کرد: مسئولان باید در جهت حل مشکلات مردم تمامی تلاش خود را به کار گیرند و به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

بخشدار بخش نظرکهریز نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته توسط دهیاری های هشترود  ۱۳۸ واحد ساختمانی بازسازی شده است که بخش عمده ای از هزینه های ساختمان از بخش زکات تامین شده است.

ابراهیم بصیری در این جلسه خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ میلیارد تومان وام توسط کمیته امداد به متقاضیان پرداخت شده است که بخشی از آن از زکاتی که توسط مردم به شورای زکات داده شده، تامین شده است.

وی افزود: مستقر شدن تیم پزشکی در مکان‌های نامناسب و دور از شان مردم، پزشکان و کادر درمان می باشد و نیاز به ساخت یک مکان مناسب برای اسکان این زحمت کشان در روستاهای فاقد خانه بهداشت است و اگر مردم بزرگوار با دادن زکات و سایر کمک های خود، ما را یاری رسانی کنند می توانیم با ارائه خدمات بیشتر در خدمت مردم باشیم.

وی  اظهار کرد: ادارات خدمات رسان و سایر اداراتی که مستقیم با مردم به خصوص روستانشینان سر و کار دارند باید بیشتر و بهتر در خدمت مردم باشند.

وحید آخوند زاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک راه ارتباطی هشترود به قره چمن آسفالت خواهد شد و راه روستایی اوشندل نیز برای بهسازی به پیمان کار واگذار خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ در این مراسم از دهیاران نمونه با تقدیم تقدیر نامه تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha