کد خبر 208620
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

ضوابط و مقررات خروج از کشور برای مشمولان دانش‌آموز و طلاب در اربعین تشریح شد

ضوابط و مقررات خروج از کشور برای مشمولان دانش‌آموز و طلاب در اربعین تشریح شد

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات خروج از کشور مشمولان دانش‌آموز و طلاب برای شرکت در مراسم پرشکوه اربعین حسینی را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار رحمان علیدوست جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان دانش آموز و طلاب حوزه علمیه که متقاضی شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند، می بایست قبل از ثبت و ارائه درخواست خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: مشمولان دانش آموز و طلاب به شرط داشتن معافیت تحصیلی می توانند از طریق سامانه sakha.epolice.ir و به صورت غیر حضوری مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

سردار علیدوست بیان کرد: مشمولان عزیز برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود نیز می‌بایست با نامه حوزه علمیه و یا دبیرستان محل تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 مراجعه کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: با توجه به زمان باقی مانده تا این ایام از دانش‌آموزان و طلاب تقاضا می شود هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی خود اقدام کنند تا در زمان اوج درخواست ها با چالش مواجه نشوند.

 این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha