کد خبر 208548
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

استقلال و سپاهان خیلی زود به هم رسیدند

استقلال و سپاهان خیلی زود به هم رسیدند

قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر برگزار شد و استقلال باید در هفته سوم به مصاف سپاهان برود. تیم هایی که به مانند تمامی دوره های پیشین، از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند و جدال آنها قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ استقلال فصل گذشته دو دیدار تلخ را برابر سپاهان تجربه کرد. آبی پوشان در همان هفته نخست به مصاف حریف خود رفتند که با شکست برابر شاگردان مورایس، رکورد 30 هفته شکست ناپذیری این تیم شکسته شد تا ریکاردو ساپینتو کارش را با باخت آغاز کند.

آبی ها در کنار حریف خود، رقابت برای قهرمانی را ادامه دادند تا اینکه در نخستین هفته از دور برگشت و در اصفهان به مصاف هم رفتند. همه چیز تا لحظات پایانی با تساوی یک – یک دنبال می شد تا اینکه خطای معروف سیاوش یزدانی به روی شهریار مغانلو، منجر به اعلام یک خطای پنالتی برای سپاهان شد.

آن پنالتی توسط رامین رضاییان به گل برتری تیم مورایس تبدیل شد تا سپاهان بتواند در هر دو دیدار رفت و برگشت، از سد استقلال عبور کند و ریکاردو ساپینتو حسرت کسب امتیاز از هموطن خود را تا همیشه در دل داشته باشد. البته این دو تیم تا هفته های پایانی برای کسب قهرمانی تلاش می کردند که در نهایت جام به پرسپولیس رسید.

از نکات جالب تقابل های استقلال و سپاهان، زمان برگزاری آن در تاریخ لیگ برتر است. در هفت دوره از رقابت های لیگ برتر، این دو تیم یا در هفته نخست به مصاف هم رفته اند و یا در هفته پایانی. در لیگ های نهم، یازدهم و بیست و دوم، جدال استقلال و سپاهان در هفته اول برگزار شده و در لیگ های چهارم، شانزدهم، هفدهم و بیستم، دو تیم در آخرین هفته لیگ با هم روبرو شده اند.

حالا استقلال و سپاهان باید در هفته سوم لیگ با هم روبرو شوند. جواد نکونام روی نیمکت فولاد، 2 بار موفق به شکست دادن ای حریف قدرتمند شد و باید دید آیا او می تواند ظلسم ناکامی های آبی ها برابر حریف اصفهانی را بگیرد یا خیر.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha