کد خبر 208412
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

شهردار یاسبرین مجارستان خواستار شد؛

اجرای بندهای روی کاغذ مانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین

اجرای بندهای روی کاغذ مانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین

شهردار یاسبرین مجارستان با اشاره به اینکه علاقه‌مند به تقویت پیمان خواهرخواندگی یزد و یاسبرین هستیم، گفت: بندهای روی کاغذمانده تفاهم خواهرخواندگی یزد و یاسبرین اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «لورانت بودای» امروز شنبه در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد اظهار کرد: در درجه اول از دعوت شهردار و هیئت ایرانی تشکر می کنم و تا این لحظه سفر بسیار خوبی به شهر یزد داشتیم.

وی ادامه داد: یک تاریخچه قدیمی بین یزد و یاسبرین وجود دارد ولی پس از تفاهم خواهرخواندگی در حال تلاش برای تقویت این رابطه هستیم.

شهردار شهر یاسبرین مجارستان گفت: ما نقطه مبدا را همانگونه که ۳۰ سال قبل شروع کردیم الان هم می‌خواهیم ادامه دهیم و در زمینه‌های مختلف این موضوع را تقویت کنیم.

بودای خاطرنشان کرد: من احساس می‌کنم که در یاسبرین هستم و علاقه‌مندم هر آن چیزی که الان روی کاغذ مانده را اجرا کنیم و این راه را در کنار شهرداری یزد ادامه دهیم.

وی بیان کرد: تا این لحظه از میهمان نوازی مردم یزد تشکر می‌کنم و امیدوارم در زمانی که در یزد حضور دارم خیلی از مسائل را به عنوان آموزش یاد بگیرم.

شهردار شهر یاسبرین مجارستان بیان کرد: افتخار من این است که سنبل یاسبرین را به این زیبایی و با ظرافت در شهر یزد و موزه نگهداری می‌کنید و این برای ما بسیار ارزشمند است.

بودای افزود: آن چیزی که قابل پیگیری است و امکان وارد کردن آن در سند و تفاهم وجود دارد را پیگیری می‌کنیم و پس از آن هم پیگیری لازم را برای تحقق آن انجام می‌دهیم.

«بلا بالوگ» معاون شهردار یاسبرین مجارستان هم در این نشست اظهار کرد: نظر ما بر این است که بتوانیم تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و ظرفیت‌هایی که امکان فعالیت و همکاری وجود دارد را بین دو کشور و دو شهر یاسبرین و مجارستان تقویت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha