کد خبر 208361
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

نماینده مجلس: نارضایتی مردم برای مراجعه به بانک‌ها باید به حداقل برسد

نماینده مجلس: نارضایتی مردم برای مراجعه به بانک‌ها باید به حداقل برسد

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: نارضایتی مردم برای مراجعه به بانک‌ها باید به حداقل برسد و فرایندها در پرداخت وام‌ها کوتاه شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «ولی‌الله بیاتی» روز شنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی در اراک، افزود: بخشی از اشتغال جامعه به واسطه پرداخت وام انجام می‌شود و بانک‌ها در این راستا باید توجه و همکاری ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: ایجاد شغل که تنها نباید از طریق کارخانه و شرکت‌ها باشد بلکه می‌توان در خانه‌ها و با پرداخت وام‌های خرد، شغل‌های زیاد و پایداری ایجاد کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد اشتغال یکی از ضرورت‌های امروز کشور است، وقتی شغل ایجاد می‌شود زندگی شکل می‌گیرد، جرایم و معضلات اجتماعی کاهش می‌یابد و خانواده‌ها از نگرانی خارج می‌شوند.

بیاتی اظهار کرد: مجلس شورای برای ایجاد اشتغال اولویت قایل است و دولت هم در این راستا بیش از پیش تلاش کند تا این معضل بزرگ گره‌گشایی شود.

وی گفت: دولت انقلابی و جهادی نیاز با مدیرانی با این روحیه دارد تا بتوان در کنار خدمات مختلفی که ارایه می‌شود، رضایتمندی را در مردم افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی اضافه کرد: در کنار شغل‌های ایجاد شده باید نظارت ویژه از پایداری و یا تعطیلی مشاغل نیز صورت گیرد.

بیاتی عنوان کرد: شهرستان‌های استان مرکزی که در پرداخت وام اشتغال در جایگاه خوبی نیستند باید مورد توجه ویژه قرار گیرند و بانک‌هایی که همکاری لازم را در این خصوص ندارند باید مشخص و معرفی شوند.

وی تاکید کرد: انتظار است مشکلاتی که در فرآیند پرداخت وام نیاز به اصلاح قانون دارد، قبل از بودجه سالانه از طریق کارگروه‌های تخصصی ارایه شود تا موانع قانونی آن حل شود.

ایجاد ۱۰ هزار و ۹۹۶ فرصت شغلی، تعهد استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha