کد خبر 208350
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

آمار مراجعان به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین کاهش یافت

آمار مراجعان به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین کاهش یافت

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: روزانه ۱۶۰۰ نفر وارد ساختمان دادسرای قزوین می‌شدند که با اجرای طرح ثبت ورود ارباب رجوع این رقم به یک سوم کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین رجبی روز شنبه در نشست با کارکنان دستگاه قضایی استان قزوین افزود: تلاش های زیادی شده تا ورودی به دادسراها را کاهش دهیم و از حجم اطاله دادرسی ها بکاهیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: همه ما موظف به رعایت قوانین و مقررات هستیم و با ورود به دستگاه قضا باید خود را مطابق با ضوابط و مقررات وفق دهیم و محدودیت های قانونی و حتی نانوشته این دستگاه را بپذیریم.

این مقام قضایی با بیان اینکه جلب رضایت مردم موضوعی مهم است که باید به آن توجه داشته باشیم، اظهار کرد: با تمام سختی ها و فشار کار قدردان زحمات همکاران هستیم ولی توقع داریم که عملکرد شعب روز به روز بهتر و تعامل همکاران با ارباب رجوع صبورانه و برادرانه باشد تا رضایت مردم یعنی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی در بهترین وجه حاصل شود.

وی تاکید کرد: همه همکاران قضایی مکلف هستند تا برای پیشبرد اهداف دستگاه قضا و چشم اندازهای ترسیم شده برای قوه قضاییه تلاش و همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha