کد خبر 208318
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

رقم دقیق قرارداد جدید بیرانوند مشخص شد

رقم دقیق قرارداد جدید بیرانوند مشخص شد

مذاکره و توافق مالی علیرضا بیرانوند با مدیران باشگاه استقلال و گفت‌وگوی تلفنی او با جواد نکونام شرایطی به وجود آورد تا آبی‌ها امیدوار به انجام این انتقال از پرسپولیس باشند، اما در نهایت به یکباره لغو جلسه عقد قرارداد بین آنها و حضور این گلر در دفتر باشگاه پرسپولیس کاری کرد تا نکونام و روزبه چشمی به این مسئله واکنش نشان بدهند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، بنابر گفته رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه، در فصل ۰۲-۱۴۰۱ که تمام شد، ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان (پایه) و حدود ۶ میلیارد تومان آپشن بود که همین مسئله هم مورد بحث طرفین بود.

اما قرارداد جدید دروازه‌بان ملی‌پوش با پرسپولیس و از سوی دیگر شایعاتی که پیرامون پیشنهاد عجیب و غریب استقلال با مبالغ مختلف بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان به مدت دو فصل، این شائبه را به وجود آورد که سرخ‌پوشان رقم بیشتر یا معادل پیشنهاد آبی‌ها را به او ارائه کردند تا وی را مجاب به ادامه همکاری کنند که خیلی زود تکذیب شد.


رقم دقیق قرارداد جدید بیرانوند مشخص شد
در روزهای گذشته برخی خبرگزاری‌ها پیش از اینکه قرارداد جدید بیرانوند امضاء شود، عنوان کردند که این دروازه‌بان به یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفته نیمی از مبلغ پیشنهادی استقلال را بدهند، در جمع سرخ‌پوشان می‌ماند که حتی اگر این موضوع درست باشد، باید تقریبا ۴۵ میلیارد تومان دست بیرانوند را بگیرد (برای دو فصل) ولی بعید است حتی این اعداد و ارقام هم درست باشد.
جواد نکونام در حاشیه تمرین دیروز پنج‌شنبه استقلال عنوان کرد: «آیا بیرانوند برای حضور دوباره در پرسپولیس فقط ۱۵ میلیارد گرفته است؟ او یکی از سه بازیکن مدنظرم در نقل و انتقالات بود که با رقم خوب به یک تیم دیگر رفت و البته نوش جانش!» تا نشان دهد ضمن ناراحتی از این انتقال، نسبت به رقم عنوان شده در رسانه‌ها (حدود ۱۵ میلیارد) اهمیتی نداده و آن را نادرست می‌داند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha