کد خبر 208304
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

حلقه سامسونگ با نام Galaxy Ring در راه است

حلقه سامسونگ با نام Galaxy Ring در راه است

نمی‌دانم به یاد دارید یا نه اما اواخر سال ۲۰۱۷ و بیش از ۷.۵ سال پیش بود که درباره حق اختراع حلقه سامسونگ نوشتیم. به تازگی اما جدیدترین آپدیت Samsung Health Beta می‌گوید که حلقه سامسونگ با نام احتمالی Galaxy Ring در راه است.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ نمی‌دانم به یاد دارید یا نه اما اواخر سال ۲۰۱۷ و بیش از ۷.۵ سال پیش بود که درباره حق اختراع حلقه سامسونگ نوشتیم. به تازگی اما جدیدترین آپدیت Samsung Health Beta می‌گوید که حلقه سامسونگ با نام احتمالی Galaxy Ring در راه است.

حلقه سامسونگ با نام Galaxy Ring
همانطور که گفتیم سامسونگ یک حلقه هوشمند را در سال ۲۰۱۵ ثبت کرد. ایده این بود که با داشت آن دور انگشت خود می‌توانید خانه هوشمند را کنترل کنید، کانال‌های تلویزیون را جابه‌جا کنید، نور را تنظیم کرده و چندین قابلیت دیگر.

آن حق اختراع برای سال‌ها پیش بود و هیچ محصول تجاری از آن حاصل نشد، اما اکنون نشت‌ها حاکی از آن است که یک حلقه در حال توسعه است.

حلقه سامسونگ با نام Galaxy Ring در راه است
اوایل سال جاری سامسونگ علامت تجاری “Galaxy Ring” را ثبت کرد. نام‌های احتمالی دیگر “Samsung Circle”، “Samsung Index” و “Samsung Insight” هستند. البته همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، در نسخه جدید Samsung Health Beta ما نام Ring را دیده ایم.

این تصویر چیز زیادی را تایید نمی کند، اما نشان می دهد که Ring دارای ویژگی‌های ردیابی سلامت خواهد بود و با نرم افزار Samsung Health کنترل می‌شود.

به عنوان نمونه‌ای از ویژگی‌هایی که برای آن متصوریم، مثلا حلقه هوشمند Oura Smart Ring نسل سوم از سال ۲۰۲۱ دارای ردیابی مداوم ضربان قلب و ردیابی اکسیژن خون، اندازه گیری دمای پوست، ردیابی خواب و شمارش گام ها نیز بود. عمر باتری (طبق گفته سازنده) تا یک هفته است.

سامسونگ به طور رسمی چیزی در مورد حلقه هوشمند نگفته است، اما رویداد گلکسی آنپکد دوم سال ۲۰۲۳ رسما برای ۴ مرداد ۱۴۰۲ زمان‌بندی شده است. رویدادی که احتمال رونمایی از گلکسی واچ ۶ در آن وجود دارد. پس شاید این حلقه آن ‌جا رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر چنین گجتی هستید؟ عملکردی تقریبا مثل ساعت هوشمند اما بدون نمایشگر!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha