کد خبر 208196
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

بیرانوند می‌خواست بیاید استقلال چکار کند؟/ به نظرم باید به حسینی یک فرصت دوباره داد

بیرانوند می‌خواست بیاید استقلال چکار کند؟/ به نظرم باید به حسینی یک فرصت دوباره داد

پیشکسوت استقلال عقیده دارد پیوستن بیرانوند به استقلال اشتباه بود و همان بهتر بود که با پرسپولیس تمدید کند.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص منتفی شدن حضور علیرضا بیرانوند در استقلال با تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: واقعاً بهترین تصمیم ممکن همین بود و او باید در پرسپولیس می‌ماند و بهترین جا برایش همان جا بود. می‌خواست بیاید استقلال چکار کند؟ همین چند وقت قبل بود که در ورزشگاه آن حرکات را دیدیم و با هواداران استقلال به مشکل خورده بود. اگر به استقلال می‌آمد نه هواداران استقلال با او رفاقت می‌کردند و نه از دست پرسپولیسی‌ها در امان بود. جابجایی بین این دو تیم عاقبت خوش ندارد و کسانی که می‌خواهند این تصمیم را بگیرند بهتر است به عاقبت نفرات قبلی نگاه کنند یا حداقل با آنها مشورت کنند چرا که نه برای تیم سودی دارد نه برای خودشان و صرفاً یک مانور تبلیغاتی است.

وی افزود: این رقم‌هایی که در مورد بیرانوند مطرح شد واقعاً منطقی نبود چرا می‌خواهند پول به این سنگینی به بازیکنی بدهند که مشخص نیست بتواند کارایی لازم را با توجه به حواشی در استقلال داشته باشد؟ اگر استقلال این همه پول دارد چرا طلب استراماچونی را به موقع نداد که از آسیا حذف نشود؟ چرا همین پول را صرف نگه داشتن مهدی قایدی نمی‌کنند. مدیریت یک باشگاه یعنی همین. یعنی با توجه به منابع مالی که داری بهترین تصمیم را بگیری و مذاکره با بیرانوند به نظرم یک تصمیم احساساتی بود تا یک تصمیم فنی. همان بهتر که او در پرسپولیس ماند.

پیشکسوت استقلال در ادامه یادآور شد: استقلال نیازی به چنین هزینه‌ای در خط دروازه ندارد. آنها نباید حسینی را بعد از 10 سال زحمتی که برای استقلال کشیده یک دفعه کنار بگذارند. اگر ضعفی هم دارد باید تلاش کرد تا برطرف شود. حسینی می‌تواند برای استقلال در فصل آینده مفید باشد. او معمولاً وقتی یک رقیب خوب دارد بهتر عمل می‌کند و انگیزه بالاتری دارد. نظرم این است که حسینی را حفظ کنند و یک گلر نیمکت نشین با کیفیت هم جذب شود تا مشکل استقلال در این پست حل شود و نیاز به هزینه‌های آنچنانی نیست. اگر چنین پولی به بیرانوند داده می‌شد به نظر شما سایر بازیکنان صدایشان بلند نمی‌شد؟ تیم به هم نمی‌ریخت؟ فردای روز می‌توانستید به بازیکنان بگویید پول نداریم؟ مشخص است بازیکن هم در چنین شرایطی تحمل نمی‌کند.

رشیدی در پایان عنوان کرد: با این شرایط استقلال به حاشیه رفته است و امکان نتیجه گرفتن در فصل جدید برایش سخت شده است. امیدوارم هرچه زودتر تیم جمع و جور شود و خواسته های نکونام در نقل و انتقالات براورده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha