کد خبر 208187
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور:

۱۱۷هزار ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان و مدیران برگزار شد

۱۱۷هزار ساعت دوره آموزشی ویژه کارکنان و مدیران برگزار شد

معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت:در این مرکز پارسال ۱۰۰ هزار نفر ساعت آموزش حضوری برای کارکنان ستاد و حدود ۱۷ هزار نفر ساعت آموزش برای مدیرانی استانی برگزار شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علیرضا براتی روز پنجشنبه در دوره آموزشی کشورداری در استان بوشهر اظهار کرد: سرپنجه‌های اصلی حکمرانی در کشور استانداران، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند که اگر در حوزه مدیریت استانی و شهرستانی خوب عمل شود حکمرانی در کشور با جهش، توسعه و پیشرفت مواجه می‌شود.

معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: روزمرگی و پرداختن به مسائل روزمره در زمان حاضر یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر مدیران شده است و باید با ارائه آموزش‌های اصولی در بخش‌های مختلف از این رویه خارج شد.

وی ادامه داد: امروز در عصر فناوری‌های نو قرار داریم و به همین دلیل مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مدیریتی باید به فناوری‌های روز مجهز باشند.

براتی تاکید کرد: تلاش می‌شود در دوره‌های آموزشی تعریف شده اطلاعات مورد نیاز مدیران ارائه شود.

وی در خصوص کشورداری گفت: آموزش؛ یکی از عوامل توانمندسازی مدیران دستگاه‌های اجرایی است که در این راستا امسال دوره‌های آموزشی کشورداری، جهاد تبیین و تفکر راهبردی در دستور کار است.

معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: کشورداری مطلوب را باید در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها دنبال کرد.

براتی با بیان اینکه مردم در انتخاب سرنوشت خود موثر هستند گفت: در کشورداری اسلامی مردم یک اصل هستند و به همین دلیل باید آنها را بعنوان یک ظرفیت در کنار خودمان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: کشورداری اسلامی؛ نوین‌ترین نوع کشورداری است و بیانیه گام دوم انقلاب برهمین اساس نوشته شده است.

معاون مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور گفت: دولت سیزدهم سند تحول بنیادین و برنامه توسعه را براساس بیانیه گام دوم و کشورداری اسلامی برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است برهمین اساس مسائل معنوی، تقویت ایمان و همبستگی را در جامعه گسترش می‌دهند و در این شرایط هیچ قدرتی توان مقابله با این نظام را ندارد.

آموزش لازمه کار مدیران دستگاه‌های اجرایی است

استاندار بوشهر نیز در این آئین گفت: آموزش نیاز روزمره همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و یک سازمان و مدیراست و یادگیرنده کسی است که از هر فرصتی برای آموزش استفاده کند.

احمد محمدی زاده با تبریک عید غدیر افزود: امروز همه کارگزاران نظام اسلامی باید از مولی متقیان درس بگیریم.

وی تاکید کرد: به طور حتم خداوند در دستگیری از کودکان و کمک به نیازمندان حکمتی قرار داده بنابراین توجه به محرومان و خدمت به آنان مهمترین نکته‌ای است که از غدیر باید آموخت.

محمدی زاده گفت: امنیت، معیشت، مسکن و اشتغال در حکومت امیرالمومنین (ع) بعنوان یک اصل شناخته می‌شد امروز نیز ما بعنوان کارگزاران نظام اسلامی باید به این سه مقوله توجه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha