کد خبر 208179
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد

تشریح اقدامات نهضت خدمت مومنانه در استان کرمان/ آغاز ساخت ۱۷۱ منزل محرومین

تشریح اقدامات نهضت خدمت مومنانه در استان کرمان/ آغاز ساخت ۱۷۱ منزل محرومین

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دهه امامت و ولایت، عملیات عمرانی ساخت پایگاه‌های مقاومت، منازل مسکونی سازمانی، نهضت ملی مسکن کارکنان سپاه و کمک به ساخت ۱۷۱ منزل محرومین در قالب نهضت خدمت مومنانه آغاز شده است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردارمحمدعلی نظری صبح امروز ۱۵ تیرماه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت نهضت خدمت مومنانه توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در این نهضت، در ادامه افزود: توزیع بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم در این ایام در نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر در حال انجام است که اقلام آن توسط خیران تامین شده است.

نظری بیان کرد: به عدد سن شهید حاج قاسم سلیمانی، کار آبرسانی به ۶۳ روستا در هفت شهرستان آغاز شده که تا دهه امامت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و شاید برخی زودتر انجام شود. ضمن اینکه این آبرسانی به روستاها، خارج از قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آغاز عملیات اجرایی و کمک به ساخت مساجد در ۱۳ شهرستان و ساخت و ترمیم گلزار شهدای گمنام در ۲۱ شهرستان استان کرمان از دیگر اقدامات نهضت خدمات مومنانه در دهه امامت و ولایت است.
 
وی با بیان اینکه خدمات رایگان پزشکی در برخی نقاط محروم در حال انجام است، افزود: روز عید قربان بیش از ۳۰۰ دام نذر قربانی داشتیم که توسط گروه های جهادی بین محرومان توزیع شد.

نظری با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی، ورزشی و بسته عفاف و حجاب به صورت خودجوش توسط گروه‌های جهادی اظهار کرد: مجموع کمک‌ها و اقلام توزیع شده در نهضت خدمت مومنانه ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همچنین در دهه امامت و ولایت، عملیات عمرانی ساخت پایگاه‌های مقاومت، منازل مسکونی سازمانی، نهضت ملی مسکن کارکنان سپاه و کمک به ساخت ۱۷۱ منزل محرومین آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha