کد خبر 208169
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

در گفتگو با «حیات» اعلام شد؛

تمهیدات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای جشن ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیرخم

تمهیدات سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای جشن ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیرخم

سخنگوی شرکت واحد تاکسیرانی، تمهیدات این سازمان را در راستای جشن ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیرخم خبر داد.

احسان تقدسی سخنگوی شرکت واحد تاکسیرانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، درخصوص تمهیدات این شرکت به منظور خدمات رسانی رایگان به شرکت کنندگان گرامی جشن ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر، گفت: باتوجه به پیش بینی استقبال مردم از مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر خم، ناوگان تاکسیرانی با تمام قوا و ظرفیت حداکثری آماده خدمت دهی به شهروندان تهرانی است.

وی افزود: از این رو سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بهره مندی از ظرفیت حداکثری ناوگان، در 13 مسیر به شهروندان تهرانی سرویس رسانی رایگان انجام می دهد.

تقدسی مطرح کرد: مراسم امسال عید غدیر روز ۱۶ تیر در تهران حدفاصل میدان امام حسین (علیه السلام) تا میدان آزادی برگزار خواهد شد و بیش از ۱۲۰۰ موکب خدماتی و پذیرایی مردمی و ده‌ها پایگاه فرهنگی و شهربازی سیار میزبان شهروندان تهرانی خواهند بود.

گفتنی است، تمامی اقدامات، نظیر برپایی موکب ها به میزبانی مردم، هیأت‌ها، مساجد، گروه‌های جهادی، مؤسسات قرآنی و فرهنگی و گروه‌های سرود انجام خواهد شد و نهادهای حاکمیتی ضمن تأمین زیرساخت‌های لازم، صرفاً از برگزاری این مراسم پشتیبانی خواهند کرد. همچنین براساس آمارهای رسمی، حدود ۳ میلیون نفر از جشن سال گذشته استقبال کرده‌اند و با توجه به این آمار پیش‌بینی می‌شود که در جشن امسال باید آمادگی میزبانی شهروندان بیشتری وجود داشته باشد به همین دلیل ضمن تغییر مسیر، ظرفیت و تعداد موکب‌های خدماتی و پذیرایی نیز بیشتر از سال گذشته پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha