کد خبر 208158
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

۲۰ گروه راهداری در حوزه ایمنی راه‌های استان همدان فعال شدند

۲۰ گروه راهداری در حوزه ایمنی راه‌های استان همدان فعال شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ۲۰ گروه راهداری شامل گروه‌های خط کشی، نصب نیوجرسی، تعمیر سامانه روشنایی و نصب تابلو و علائم در راه های ارتباطی برای ارتقای ایمنی جاده‌های استان فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ جواد نگاهداری در جمع خبرنگاران افزود: به منظور خط کشی و احیای خط راه‌های ارتباطی استان هم اکنون سه گروه خط کشی، تجهیز و فعال شده است و تا پیش از آغاز سفر زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی محورهای پرتردد استان انجام می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر اجرای خط کشی، عملیات رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان نیز با جدیت از طریق عوامل راهداری در حال انجام است.

نگاهداری ادامه داد: هم‌اینک بیش از ۸۵ درصد از سیستم‌های روشنایی راه‌های استان تعمیر و راه اندازی شده است و بقیه آن‌ها نیز از طریق سه گروه تعمیر و نگهداری در دست اقدام قرار دارد.

️معاون راهداری استان همدان یادآور شد: عملیات نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد، محور فامنین-تجرک و محور نهاوند- کنگاور از طریق ۲ گروه امانی و پیمانی در حال انجام است.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha