کد خبر 208104
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

مجله تصویری «خیلی دور، خیلی نزدیک» در سیمای شبکه دو

مجله تصویری «خیلی دور، خیلی نزدیک» در سیمای شبکه دو

مجله تصویری «خیلی دور، خیلی نزدیک» با محوریت «پلی از گذشته پرافتخار تا آینده پرامید» از شنبه ۱۷ تیرماه روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مجله تصویری «خیلی دور، خیلی نزدیک» عنوان جدیدترین برنامه این شبکه است که با شعار «از هرجا، هر زمان، هرچه می‌پسندید» از شنبه هفدهم تیرماه از شبکه دو پخش می‌شود.

در این مجله تصویری که قالب آن نمایشی است، بخش‌هایی از فیلمهای سینمایی، سریال، برنامه‌های طنز نمایشی و مستندهای ایران و جهان به نمایش درخواهد آمد.

از دیگر بخش های این مجله می‌توان به پخش نماهنگ و پویش مردمی اشاره کرد که مخاطبان به منظور مشارکت در این پویش می‌توانند اسامی آثاری که از گذشته تا حال مد نظرشان است را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال کنند.

گفتنی است انتخاب نام این برنامه بر دو وجه استوار بوده است: عبارت «خیلی دور» ناظر بر پخش آثار نوستالژیک ایران و جهان بوده و عبارت «خیلی نزدیک» ناظر بر پخش آثار جدید ایران و جهان است و این دور عبارت در کنار هم، پلی بین آثار گذشته تاکنون خواهد بود.

مجله تصویری «خیلی دور، خیلی نزدیک» کاری از واحد تأمین برنامه شبکه دو سیماست که از شنبه ۱۷ تیرماه بصورت هفتگی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به مدت ۹۰ دقیقه روانه آنتن این شبکه خواهد شد و در ایام مناسبتی همچون محرم و صفر نیز تبدیل به «سوگواره» شده و نوع چینش و چیدمان آن دچار تغییر و تحول خواهد شد.

همچنین فیلم‌های سینمایی که پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ۰۰:۳۰ بامداد از شبکه پخش می‌شد، از پنجشنبه ۲۲ تیر به بعد، به صورت کامل و بر مبنای درخواست‌های مردمی انتخاب خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha