کد خبر 208014
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

سازمان استاندارد نگاهی مسئولانه نسبت به سلامت مردم داشته باشد

سازمان استاندارد نگاهی مسئولانه نسبت به سلامت مردم داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سازمان استاندارد با ارزیابی سلامت کالا و خوراکی‌های وارداتی و نظارت بر کیفیت کالاهای صادراتی عامل تامین سلامت مردم وحفظ آبروی کشور باشد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ آیت‌الله مصطفی محامی، شامگاه سه شنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین اداره کل استانداراد استان ضمن اشاره به نقش مهم استاندارد در حوزه تامین سلامت مردم و حفظ آبروی کشور گفت: ایمنی و سلامت مردم یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان استاندارد به شمار می‌رود و این مجموعه باید با ارزیابی سلامت کالا و خوراکی‌های وارداتی نگاهی مسئولانه نسبت به تامین امنیت و سلامت مردم داشته باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: سازمان استاندارد باید  با نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل قبل از صادرات آن به سایر کشورهای منطقه عامل حفظ آبروی کشور باشد.

آیت‌الله محامی در پایان خواستار تحفظ بر سلامت نیروهای مجموعه شد و عنوان کرد: تحفظ بر سلامت نیروها دشوار است و در این راستا شعارهای زیادی شنیده می‌شود اما باید دید در مقام عمل چه کرده‌ایم.

همچنین در ابتدای این دیدار مهدی شهرکی مدیرکل استاندارد سیستان‌ و بلوچستان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha