کد خبر 207940
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

بانوی ۶۵ ساله تایبادی در مکه مکرمه درگذشت

بانوی ۶۵ ساله تایبادی در مکه مکرمه درگذشت

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: شادروان قمر عزیزی قادرآبادی بانوی زائر ۶۵ ساله اعزامی از کاروان ۱۹۱۲۷ تایباد به حج تمتع سال جاری، بر اثر ایست قلبی در تاریخ دوشنبه ۱۲ تیرماه در شهر مکه مکرمه دارفانی را وداع گفت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ زنده یاد عزیزی قادرآبادی دومین زائر اعزامی استان خراسان رضوی است که پس از شادروان حاج علیرضا روحی بر اثر ایست قلبی در سرزمین وحی دارفانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه سایر زائران استان در سلامت کامل هستند و پس از حضور در سرزمین عرفات و منا و انجام مناسک حج تمتع از ۱۸ تا ۲۷ تیرماه به وطن باز خواهند گشت.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت:تمامی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای بازگشت حجاج استان صورت گرفته است و با توجه به بازگشت زائران خراسانی خانه خدا در تاریخ مذکور، توصیه می‌شود خانواده‌ها از ازدحام در فرودگاه خودداری کنند.

زائران حج تمتع امسال در قالب ۶۶ کاروان زیارتی شامل ۴۶ کاروان از استان خراسان رضوی با ۹ هزار و ۸۴۵ زایر و ۹ کاروان از استان خراسان شمالی با هزار و ۲۹۷ زائر از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام شدند.

از ۸۵ هزار زائر حج تمتع کل کشور،۱۱.۵ درصد معادل ۹ هزار و ۸۴۵ زائر از استان خراسان رضوی در قالب ۶۶ کاروان هستند که پنج هزار و ۶۵۰ زائر از شهر مقدس مشهد در قالب ۳۵ کاروان و چهار هزار و ۱۹۵ زائر از سایر شهرستان‌های استان در قالب ۳۱ کاروان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha