کد خبر 207877
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

آخرین وضعیت از انتخاب مقصد فصل بعدی بیرانوند؛ استقلال یا پرسپولیس؟

آخرین وضعیت از انتخاب مقصد فصل بعدی بیرانوند؛ استقلال یا پرسپولیس؟

گلر ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس در 2-3 روز اخیر توجهات فوتبالدوستان را به خودش اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ علیرضا بیرانوند، گلر ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس که مدتی است با این باشگاه بر سر مطالبات فصل گذشته خودش به مشکل خورده است در دو مرحله اخطاریه قانونی به این باشگاه داد و پس از عبور از زمان مقتضی طبق بند قانونی اقدام به فسخ قرارداد با سرخپوشان کرد و روز گذشته برگه فسخ قراردادش را هم از سازمان لیگ گرفت. سوای بحث‌هایی که در خصوص قانونی یا غیر قانونی بودن این اقدام بیرو صورت گرفته است، اینکه سرنوشت فصل آینده او چه خواهد شد در رأس اخبار فوتبالی و ورزشی 2 روز اختیر قرار گرفته است و مخاطبان فوتبال پیگیر لحظه به لحظه وضعیت او هستند. با آخرین اخبار در خصوص وضعیت این بازیکن همراه ما باشید.

تکذیب و تایید سرپرست استقلال

دو روز قبل بود که خبر مذاکره بیرانوند با استقلال رسانه‌ای شد. خبر عجیب و دور از انتظاری که مخاطبان فوتبال خیلی آن را جدی نگرفتند و حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال هم آن را تکذیب کرده و عنوان کرد صحبتی با گلر ملی‌پوش تیم رقیب نداشته‌اند. با این وجود روز گذشته حجت کریمی در صحبت‌های جدید خود عکسِ حرف‌های روز قبل را مطرح کرد و تایید کرد که با بیرانوند صحبت کرده‌اند. این مصاحبه بعد از فسخ قرارداد بیرانوند مطرح شد و به نظر می‌رسید سرپرست استقلال از این تایید و تکذیب‌ها هدفی را دنبال می‌کند و قصد نداشت در زمانی که هنوز بیرو بازیکن رسمی پرسپولیس محسوب می‌شد سر انتشار خبر مذاکره با او زیر سوال برود. به هر جهت مذاکره جنجالی و پر سرو صدای بیرانوند با استقلال تایید شد.

عصبانیت گل محمدی از مدیریت باشگاه

روز گذشته جلسه فوری میان اعضای هیات مدیره پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی انجام شد. جلسه‌ای که گفته می‌شود با عصبانیت شدید سرمربی پرسپولیس و حتی داد و بیداد او در این جلسه همراه بود. گل‌محمدی بابت وضعیت نقل و انتقالات باشگاه خصوصاً جریان بیرانوند به شدت از مدیران باشگاه ناراحت و گلایه‌مند بود و این ناراحتی را بعد از خروج از جلسه به خبرنگاران هم منتقل کرد و عنوان کرد به هیچ وجه از شرایط موجود رضایت ندارد. گل‌محمدی که تصمیم نداشت برای فصل بعد در پرسپولیس بماند با تضمین اینکه با بازیکنان کلیدی این تیم تمدید می‌شود و نقل و انتقالات خوبی پیش روی این تیم است در جمع سرخپوشان ماندنی شد و حالا شرایط به گونه دیگری پیش می‌رود.

ناراحتی بیرو؛ پای رقیب در میان است

آخرین وضعیت از انتخاب مقصد فصل بعدی بیرانوند؛ استقلال یا پرسپولیس؟

روز گذشته وکیل بیرانوند در مصاحبه‌ای ضمن تایید مذاکره با استقلال، رفتار مسئولان پرسپولیس را در کنار عدم پایبندی به تعهداتشان دلیل ناراحتی بیرو و فسخ قراردادش با این باشگاه عنوان کرد. وکیل بیرانوند مدعی شد که در جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وقتی مطالبه طلب 8 میلیاردی وی مطرح شد به او گفتند که اصلاً از اولش اشتباه کردیم سراغ بیرانوند رفتیم و باید از همان ابتدا تصمیم‌مان مبنی بر مذاکره با پیام نیازمند را دنبال می‌کردیم و او را به خدمت می‌گرفتیم. این صحبت‌ها از وکیل بیرانوند به وی منتقل شده و باعث ناراحتی شدید او از مسئولان باشگاه پرسپولیس شده و باعث شده او تصمیم قطعی به جدایی از جمع سرخپوشان بگیرد. 

رفیق پولدار استقلالی‌ها و رقم 93 میلیاردی

روز گذشته حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مدعی شد یک استقلالی که مالک شرکت هواپیمایی هم هست زیر پای بیرانوند و وکیلش نشسته و با دادن پیشنهاد سنگین مالی او را هوایی کرده تا از پرسپولیس جدا شود و به استقلال برود. خبیری باشگاه استقلال را تهدید به شکایت بابت غیر قانونی بودن مذاکره با بیرانوند و فسخ یک طرفه او کرد و البته مسئولان استقلال هم بی توجه به این مسائل اهداف نقل و انتقالاتی خود را جلو می‌برند و ابایی هم از بیان این موضوع ندارند. ظاهراً رقمی که این دوستِ استقلالی قرار است برای بیرانوند هزینه کند 93 میلیارد برای دو فصل است که با آپشن‌های مختلف به عددی بالاتر از 100 میلیارد تومان خواهد رسید. رقمی که یک رکورد در نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران خواهد بود و می‌تواند در نوع خودش حتی بازیکنی مثل بیرانوند را هم برای پیوستن به تیم رقیب وسوسه کند و باب مذاکره با آبی‌ها را باز کند.

جلسه سرنوشت‌ساز با استقلال

بیرانوند امروز با استقلال جلسه دارد. جلسه‌ای که مشخص نیست خودش در آن حضور داشته باشد یا نه ولی وکیل او در این جلسه حضور پیدا می‌کند و مذاکرات به شکل جدی‌تری پیش می‌رود و احتمالاً تکلیف استقلالی شدن یا نشدن او امروز مشخص می‌شود. خبری که اگر به نتیجه برسد مثل یک بمب نقل و انتقالاتی عمل خواهد کرد و سرو صدای زیادی در فوتبال ایران به راه خواهد انداخت و آتشی را شعله ور می‌کند که شاید تا سالیان سال خاموش نشود. به هر جهت امروز ممکن است اخبار خیلی مهم و حساسی را در خصوص وضعیت فصل آینده بیرانوند بشنویم و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد. احتمال دارد امروز خبر قطعی در این خصوص مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha