کد خبر 207670
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

امیدآفرینی در جامعه، افزایش مشارکت مردم در انتخابات را به دنبال خواهد داشت

امیدآفرینی در جامعه، افزایش مشارکت مردم در انتخابات را به دنبال خواهد داشت

معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: ترویج "ایمان و امید" در جامعه، امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات را به‌دنبال دارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در نشست با فرماندار و امام جمعه گالیکش با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری؛ دو واژه "ایمان و امید" را لازمه دستیابی به ایرانی قوی و باصلابت برشمرد و اظهار کرد: وظیفه همه ما در جامعه ترویج ایمان و باور به اعتقادات ملی و مذهبی است و پس از آن نیز امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی باید در دستور کار باشد.

وی بیان کرد : با نگاهی به گذشته می‌توان به این نتیجه رسید که تمام موفقیت‌های نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری انقلاب مرهون حضور فعال و موثر مردم در صحنه‌ها بوده است.

مهاجر ادامه داد: در این شرایط همه مسئولین باید با اقدام جهادی و خدمت بی‌منت و با امید آفرینی در جامعه زمینه‌ را برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب فراهم نمایند.

معاون سیاسی استاندار: "رسام" کلید واژه‌ای است که در امر برگزاری انتخابات باید سرلوحه کار همه مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باشد. در واقع این کلید واژه به معنای انتخابات با "رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری" است.

مهاجر گفت: با استناد به همین کلید واژه و با اهتمام جدی و عزم و تلاش همگانی و با استفاده از تبیین جلسات تخصصی انتخابات، مشارکت حداکثری مردم به ویژه رای‌ اولی‌ها را انتخابات سال جاری در سطح استان شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha