کد خبر 207604
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

مجید نامجو مطلق در گفتگو با «حیات»:

اگر مدیران استقلال نمی‌توانند کمک کنند، استعفا بدهند/ از وزیر ورزش می‌خواهم به مشکلات باشگاه رسیدگی کند

اگر مدیران استقلال نمی‌توانند کمک کنند، استعفا بدهند/ از وزیر ورزش می‌خواهم به مشکلات باشگاه رسیدگی کند

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و استعفای خودش از کمیته فنی و انحلال این کمیته صحبت کرد.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص منحل شدن کمیته فنی استقلال که یکی از اعضای آن بود، اظهار داشت: به نظرم بهترین تصمیم ممکن گرفته شد و و قتی سازوکاری برای استفاده مناسب از کمیته‌فنی وجود ندارد بهتر است از ابتدا اصلاً تشکیل نشود که بخواهیم آن را تشکیل دهیم و بعد منحل کنیم. من یک جلسه در کمیته فنی حضور داشتم و دیدم که فایده‌ای ندارد و همان موقع انصراف دادم. هدف من و سایر اعضا کمک به استقلال بود و با نیت خیر وارد گود شدیم ولی وقتی قرار نیست از نظرات کمیته استفاده شود و صرفاً یک کمیته تشریفاتی باشد بهتر است که وجود نداشته باشد و از همین رو هرچقدر تشکیل آن کار بی موردی بود، انحلال آن کار درستی بود.

وی در مورد حواشی روزهای اخیر گفت: به هر حال اتفاقات ناخوشایندی رقم خورد. من چون خودم آنجا حضور نداشتم نمی‌توانم به قطع نظر بدهم که چه اتفاقی افتاد ولی به هر حال این مسائل در شأن باشگاه استقلال نیست و ظاهراً هم برخورد جدی صورت گرفته است و امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم. موضوع مهم‌تر البته اعتراض هواداران بود و نگرانی‌های آنها کاملاً به جا و به حق است. همانطور که ما وقتی دیدیم نمی‌توانیم مفید باشیم استعفا دادیم و رفتیم مدیریت استقلال هم ببیند می‌تواند انتظارات هواداران را برآورده کند یا نه و اگر نمی‌تواند استعفا بدهد و برود تا بعداً دیگر جایی برای بهانه‌جویی نباشد.

پیشکسوت استقلال در مورد حضور نکونام روی نیمکت این تیم هم توضیح داد: به هر حال نکونام در بین گزینه‌های داخلی بهترین گزینه موجود بود و به نظرم اگر از او حمایت کافی صورت بگیرد و فرصت داده شود می‌تواند در استقلال نتیجه بگیرد. الان در فصل نقل و انتقالات و در برهه حساسی قرار داریم و اینکه باشگاه چطور فعالیت کند و تا چه میزان خواسته‌های کادرفنی در آن تامین شود تاثیر بسیار زیادی در سرنوشت استقلال برای فصل جدید دارد. تا الان مهرداد محمدی جذب شده که بازیکن خوبی است ولی بدون تعارف استقلال در نقل و انتقالات از رقبایش عقب است و شنیده‌ام مهدی قایدی هم جدایی‌اش تقریباً حتمی است و این اتفاق خیلی بدی خواهد بود چرا که پر کردن جای خالی قایدی اگر نگوییم غیر ممکن است حداقل می‌توان گفت خیلی دشوار است و استقلال از این بابت ضرر می‌کند.

نامجومطلق در پایان گفت: استقلال سرمایه فوتبال ایران و یک تیم محبوب و با هواداران میلیونی است و به نظرم نیاز است که به آن نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد. این همه مشکلات ریز و درشت در شأن این باشگاه نیست و نباید تا این میزان مشکلات مالی و مسائل دیگر داشته باشد و از وزارت ورزش می‌خواهم فکری به حال استقلال کند چرا که وضعیت استقلال به حال روحی بخش زیادی از جامعه وابسته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha