کد خبر 207544
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

استاندار یزد: اطلاع‌رسانی درست باعث امیدآفرینی می‌شود

استاندار یزد: اطلاع‌رسانی درست باعث امیدآفرینی می‌شود

استاندار یزد گفت: اطلاع‌رسانی درست از اقدامات انجام شده باعث امیدآفرینی مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی شده و آن را روز افزون می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مهران فاطمی، روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: هفته هایی که در طول سال وجود دارد فرصت است و باید در راستای جهاد تبیین نسبت به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده تلاش نماییم.

وی ادامه داد: کلمه جهاد، عنوان بزرگی است که برای تبیین اقدامات انجام شده صورت می گیرد و محصول آن نیز امیدآفرینی است و لذا در جامعه اگر امید مردم به حاکم و حکمرانان تضعیف و مخدوش شود، شروع افول آن حاکمیت است.

استاندار یزد گفت: همه اقداماتی که توسط دولتمردان انجام می شود در کارنامه جمهوری اسلامی ثبت می شود لذا اهمیت این هفته ها فوق العاده است و هر دستگاهی در هفته های متعلق به خود بطور خاص و در روزهای دیگر به طور عام، امر اطلاع رسانی درست را باید انجام دهد.

فاطمی ادامه داد: در هفته دولت، جمع بندی اقدامات انجام شده در طول سال به مردم اطلاع رسانی می شود و باید بصورت درست اقدام شود چون اگر انبوهی از اطلاع رسانی به هفته دولت محدود شود ، اثر گذار نبوده و برخی موارد نیز اثر عکس خواهد داشت.

استاندار یزد گفت: از وظایف ما در سطح استان این است که یک بار دیگر گفتمان دولت مردمی سیزدهم ، برنامه تحول و اقدامات انجام داده را اطلاع رسانی و شبهات و سوالات را پاسخ دهیم و لذا باید اطلاع و اشراف کامل به کلان مسائل داشته باشیم.

فاطمی افزود: افتتاح پروژه زمینه و بستری برای ایجاد امید است و امیدآفرینی و ایجاد رضایت مردم در قالب برنامه های هفته دولت باید دیده شود و برخورد مناسب و مطلوب کارکنان دولت می تواند رضایت مندی هر چه بیشتر را به همراه داشته باشد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه امامت و ولایت گفت: آذین بندی، برگزاری جشن ها ، اطعام غدیر در برنامه ها صورت گیرد و این عید بزرگ به نحو مطلوب گرامی داشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha