کد خبر 207537
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با «حیات»:

بخش مهمی از تولیداتمان را به ترویج فرهنگ شهدا اختصاص داده‌ایم/  به هنجارشکنان مجوز فعالیت هنری تعلق نمی‌گیرد

بخش مهمی از تولیداتمان را به ترویج فرهنگ شهدا اختصاص داده‌ایم/  به هنجارشکنان مجوز فعالیت هنری تعلق نمی‌گیرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود 11 مجموعه مختص معرفی آثار دفاع مقدس بود که ان شاالله امسال همین روند را در دستور کار داریم.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت:  در محورهایی که برای تولید آثار هنری داریم از جمله آثار سینمایی، حوزه سرود و تئاتر، بخش مهمی از کار تولید را به ترویج فرهنگ شهدا اختصاص داده ایم.

وی افزود: در دو سال اخیری که در دولت مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شده است در هر دوره درباره یکی از شهدای بزرگوار فیلم ساخته شده و مورد توجه قرار گرفت. شهید مهدی باکری، شهید بروجردی نیز از جمله شهدایی هستند که برایشان فیلم ساخته شد.

اسماعیلی گفت: حدود 11 مجموعه مختص معرفی آثار دفاع مقدس بود که ان‌شاالله امسال همین روند را در دستور کار داریم. تلاش می‌کنیم به سهم خودمان کارهای مهمی که طی سال های گذشته بر زمین مانده بود را به نتیجه برسانیم.

به هنجارشکنان مجوز فعالیت هنری تعلق نمی‌گیرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره هنجارشکنی برخی از هنرمندان نیز گفت: کسانی که هنجارشکنی کنند و قانون شرع و قانون جمهوری اسلامی ایران را رعایت نکنند در حوزه هنری برایشان فعالیتی متصور نیستیم، اگر جایی نیاز به مجوز فعالیت داشته باشند نیز به آن ها مجوز نمی‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha