کد خبر 207536
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

فرماندار جدید هشترود معرفی شد؛

معاون استاندار آذربایجان شرقی: شعار دولت مردمی با تلاش دولتمردان به منصه ظهور برسد

معاون استاندار آذربایجان شرقی: شعار دولت مردمی با تلاش دولتمردان به منصه ظهور برسد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: شعار دولت قوی و مردمی باید با تلاش دولتمردان در مناطق مختلف به منصه ظهور برسد تا شاهد ایران قوی باشیم.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ تراب محمدی، شنبه ۱۰ تیرماه، در مراسم تودیع و معارفه فرماندار هشترود، با بیان اینکه منافقین در آلبانی گرفتار اعمال جنابتکارانه خود شده‌اند؛ افزود: آمریکا، اسرائیل، فرانسه و کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند اما هیچ اثری از رعایت حقوق انسانی در آن اماکن دیده نمی شود و روز به روز گرفتار مشکلات داخلی خود می شوند.

وی اظهار کرد: فرمانداران باید توصیه‌های دولت و استاندار را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بیشتر در خدمت مردم و شهرستان خود باشند.

محمدی اضافه کرد: فرمانداران باید با ائمه جمعه‌، شورای تامین و سایر ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند و نماینده عالی دولت باید حول محور وحدت در شهرستان حرکت کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه فرماندار باید امید آفرین و صادق الوعده باشد؛ اضافه کرد: همه قول هایی که به مردم داده شده باید انجام گیرد و اگر وعده ای به سرانجام نرسیده است فرماندار باید در گزارشات خود نسبت به عدم انجام وعده ارائه شده، توضیحات لازم را به سمع و نظر مردم برساند.

در پایان این مراسم ابوالفضل پاشایی به عنوان فرماندار جدید هشترود معرفی و از تلاش های ۱۷ ماهه علیرضا توری تجلیل شد.

پاشایی پیش از این فرماندار بستان آباد بود، علیرضا توری نیز هفته گذشته به عنوان فرماندار بستان آباد معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha