کد خبر 207460
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

استاندار ایلام:

دانشگاه فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی نیازمند ارتقاء است

دانشگاه فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی نیازمند ارتقاء است

استاندار ایلام با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی نیازمند ارتقاء است، گفت: از همه ظرفیت های مادی و معنوی استان جهت توانمندی و مقوم سازی دانشگاه فرهنگیان استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حسن بهرام‌نیا روز شنبه در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان ایلام اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان نگاه جدی به آموزش عالی خاص دانشگاه فرهنگیان دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم لذا هم از لحاظ کمی و هم کیفی نیازمند ارتقاء است.

بهرام‌نیا افزود: از همه ظرفیت های مادی و معنوی استان جهت توانمندی و مقوم سازی دانشگاه فرهنگیان استفاده می‌شود.

استاندار ایلام تأکید کرد: وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها در تولید معلم و تولید مرجع است و آینده این کشور در سایه نقش آفرینی دانشگاه فرهنگیان است.

وی اضافه کرد: بر همین نگاه معلمانی تربیت خواهند شد که برای دانش‌آموزان ایفای نقش می‌کنند، دانش آموزانی که تمدن ساز ایران اسلامی هستند.

استاندار ایلام تأکید کرد: فضای محیطی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید تغییر یابد و فضایی مفرح برای دانشجویان در دانشگاه ها فراهم شود و این مهم باید تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه جاذبه‌های حداقلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید رعایت شود، گفت: در همین راستا و در جهت توسعه فضای محیطی دانشگاه ایلام و با رایزنی‌های صورت گرفته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای دانشگاه ایلام جذب شد.

در این جلسه مصوب شد از ظرفیت‌های موجود دانشگاه ایلام و دیگر ظرفیت‌ها در جهت ایجاد مکان جدید دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

در پایان این دیدار، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز گزارشی از اقدامات این دانشگاه ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha