کد خبر 207441
۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰

شاکری در گفتگو با «حیات»؛

مسئولین هرگاه دچار خطا شدند، عذر خواهی کنند

مسئولین هرگاه دچار خطا شدند، عذر خواهی کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ای کاش مسئولین می دانستند هر گاه دچار خطا و یا اشتباهی در سطح کشور می شوند، خودشان آن را پذیرفته و عذرخواهی کنند.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: با توجه به اینکه در چند روز اخیر برخی از نمایندگان در صحن علنی مجلس خطاب به محمد باقر قالیباف ریاست قوه مقننه اخطار اعلام وصول استیضاح وزیر کشور را داده بودند، رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان مردم با اشاره به گفتگویی که با احمد وحیدی داشت، خواستار فرصت چند روزه برای ایشان شد. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : جمع بندی مجلس با در نظر گرفتن نارضایتی های بهارستان نشینان به فرصت دهی برای رفع خواسته های مجلس از وزیر کشور، ختم خواهد شد. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موارد مورد نظر در آیین نامه ای که از سوی معاون وی ابلاغ گردید بود، اصلاح و ابلاغ گردید و وزیر محترم کشور در انجام این خواسته نمایندگان،  وظیفه خود را به درستی انجام داد. 

شاکری با اشاره به اینکه هنوز حدود یکسال از خدمتگزاری نمایندگان مردم باقی مانده است، گفت: ظرفیت خدمتگزاری نمایندگان مردم را اینگونه کاهش دادن، قابل قبول نبوده و اشتباه بزرگی رخ داده است لذا درخواست تغییر جایگاه شغلی معاون سیاسی وزیر کشور به صورت نمادین بوده، اما ای کاش مسئولین می دانستند هر گاه دچار خطا و یا اشتباهی در سطح کشور می شوند، خودشان آن را پذیرفته و عذرخواهی شان را اعلام کنند. معاون وزیر کشور نسبت به اشتباهی که خطاب به نمایندگان انجام داده با عذرخواهی و پذیرفتن آن می توانست مانع از این تذکرات علنی شود.

وی در ادامه افزود: خواسته نمایندگان خواسته معقولی است و هدف ایجاد تنش و اصطکاک نیست، اما مسئولین در هر جایگاهی باید بدانند وقتی دچار اشتباه می شوند، تبعات اشتباهشان را پذیرفته و اقدامات مناسب را انجام دهند. 

نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی نمایندگان در صحن علنی مجلس برای حفظ اقتدار مجلس به عنوان جایگاه مردم اعلام کردند، در جلسات مشترک با وزیر کشور حاضر نخواهند شد که با وساطت محمد باقر قالیباف نسبت به ایجاد فرصت برای از بین بردن این خطا، خواستار همکاری لازم شدند. 

وی در پایان گفت: رئیس قوه مقننه اعلام کردند که در صورتیکه تذکرات اعلام شده رفع نگردد، نامه استیضاح وزیر کشور اعلام و ابلاغ خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha