کد خبر 207419
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

دستیار خاطره‌انگیز Clippy بسیار هوشمندتر از گذشته به ویندوز 11 آمد

دستیار خاطره‌انگیز Clippy بسیار هوشمندتر از گذشته به ویندوز 11 آمد

Clippy که در سال‌های نه چندان دور به عنوان یک دستیار دیجیتال در محیط ویندوز فعالیت داشت در نسخه جدید خود به ChatGPT مجهز شده و اکنون پس از 18 سال خانه نشینی بار دیگر به عنوان یک دستیار هوشمند و همه کاره به ویندوز 11 بازگشته است.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ Clippy که در سال‌های نه چندان دور به عنوان یک دستیار دیجیتال در محیط ویندوز فعالیت داشت در نسخه جدید خود به ChatGPT مجهز شده و اکنون پس از 18 سال خانه نشینی بار دیگر به عنوان یک دستیار هوشمند و همه کاره به ویندوز 11 بازگشته است. شرکت FireCube امروز با تایید این موضوع اعلام کرد که نسخه جدید Clippy اکنون در دسترس عموم کاربران قرار دارد.

اگر تجربه کار با سیستم‌های عامل قدیمی را داشته باشید مطمئناً تاکنون با دستیار Clippy آشنا شده‌اید. Clippy در سال‌های نه چندان دور به عنوان یکی از نخستین دستیارهای دیجیتال در دسترس کاربران سیستم عامل ویندوز قرار داشت و به آن‌ها در انجام فعالیت‌های ساده و همچنین پاسخگویی به سوالات اولیه کمک می‌کرد.

اگرچه مایکروسافت در سال 2005 توسعه این دستیار دیجیتال را متوقف کرد اما شرکتی با عنوان FireCube به تازگی توانسته است آن را به ChatGPT مجهز کند و به عنوان یک دستیار هوشمند در محیط ویندوز 11 در دسترس کاربران قرار دهد.

دستیار خاطره‌انگیز Clippy بسیار هوشمندتر از گذشته به ویندوز 11 آمد

براساس گزارش منتشر شده از سوی Windowscentral، دستیار هوشمند Clippy اکنون با در اختیار داشتن الگوریتم هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند از عهده فعالیت‌های گوناگون و پیچیده‌ای برآید. همچون نسخه قدیمی خود، این دستیار هوشمند اکنون قادر است یک نامه برای کاربران خود بنویسد. البته اکنون این نامه پیچیدگی‌ها و ظرافت بیشتری دارد و از دایره لغات گسترده‌تری در آن استفاده شده است. Clippy همچنین در نسخه جدید خود قابلیت کمک به کاربران در نوشتن کدهای برنامه نویسی و همچنین پاسخ گویی به سوالات پیچیده را دارد.

به طور خلاصه باید گفت که تمامی قابلیت‌های ChatGPT اکنون توسط Clippy قابل دسترس است. این برنامه که هم اکنون از طریق Microsoft Store در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است پس از نصب شخصیت بامزه و خاطره‌انگیز Clippy را در پایین و سمت راست نمایشگر نشان می‌دهد که برای دریافت وظایف خود و پاسخگویی به سوالات کاربران آماده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha