کد خبر 207026
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

فرماندار تبریز:

مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود

مشکلات شهر در سایه تعامل و همفکری دستگاها برطرف می شود

فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر افزایش تعامل میان شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری تبریز، گفت: رفع مشکلات شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ یونس فاتح روز دوشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز با وی، اظهار کرد: با افزایش تعاملات و همکاری ها شاهد رشد و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنیم.

فاتح با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: درهای فرمانداری تبریز بر روی هر کسی که دغدغه مردم را دارد باز است تا بدون حاشیه و با تمرکز برهدف، برای توسعه شهری و ایجاد رفاه و آسایش مردم تلاش کنیم.

هوشیار، شهردار تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی خوبی بین فرمانداری و شهرداری تبریز وجود دارد، گفت: برای احصای مسایل و مشکلات شهری ماهانه ۲ نظر سنجی انجام می شود و براساس نتایج آن اقدامات لازم صورت می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha