کد خبر 206894
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی رسانه امام رضا (ع)

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی رسانه امام رضا (ع)

مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه امام رضا (ع) تا روز 31 تیرماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ وحدت عماد دبیر اجرایی سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع)، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

عماد بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ به پرتال جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر ۳ اثر خود را در قالب های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: ارتقای کمّی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین، شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی عمده اهداف اصلی جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) است.

معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا (ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha