کد خبر 206892
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

عضو خبرگان رهبری در جشن وصال آسان:

۸۰ درصد طلاق ها ریشه در بی گذشتی زوجین دارد

۸۰ درصد طلاق ها ریشه در بی گذشتی زوجین دارد

  رئیس هیات امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۸۰ درصد طلاق ها در جامعه امروز ما، به بی گذشتی بین زوجین برمی گردد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی، در آیین جشن وصال آسان و تجلیل از فعالان، خیرین، خادمان و زوج های جوان برتر استان که ۴ تیرماه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار شد به نگاه دین مبین به ازدواج جوانان پرداخت و اظهار کرد: باید فرهنگ ازدواج آسان بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

وی از روج های جوان در سطح کشور خواست: در زندگی خود گذشت داشته باشند،‌ چرا که با گذشت و بردباری دشمن، دوست خواهد شد.

رئیس هیات امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) با اشاره به تلاش های کمیته امداد در خصوص فرهنگسازی در خصوص ازدواج آسان اضافه کرد: باید برنامه های فرهنگی نظیر جشن وصال توجه بیشتر شود.

 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش های استانداری سمنان در خصوص رفع محرومیت گفت: تلاش های استاندار سمنان در پیشبرد امور استان، تصمیمات مطلوب، همراهی و حمایت های ویژه در خصوص برنامه ها و سیاست های کمیته‌امداد امام خمینی(ره) در استان قابل تقدیر است. همچنین از تلاش های استاندار و مسئولان استان در خصوص برگزاری این‌ جشن وصال و ازدواج آسان و برپایی مراسم تجلیل از فعالان و زوجه ای برتر استان، تقدیر می کنم.

وی به رویکرد مثبت دولت سیزدهم به فقرزدایی پرداخت و افزود: در دولت سیزدهم، دولت سید محرومان هر مقدار که در حوزه‌ محرومیت زدایی کار شود، پسندیده است.

رئیس هیات امنای کمیته امداد امام‌ خمینی(ره)  با بیان اینکه دستگیری از ضعفا، فقرا و محرومان از وظایف اصلی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: سخاوت قلب ها را تسخیر کرده و نیکی را گسترش می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha