کد خبر 206890
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

تشکیل پرونده برای ۲ مدیر درباره تصادف مرگبار یاسوج

تشکیل پرونده برای ۲ مدیر درباره تصادف مرگبار یاسوج

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد احمد از تشکیل پرونده برای ۲ مدیر درباره تصادف مرگبار یاسوج خبر دارد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده برای 2 مدیر این استان در رابطه با حادثه جمعه خونین یاسوج خبر داد.

محمدمهدی صالحی گفت: برای 2 مدیر کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تخلف احتمالی در رابطه با حادثه جمعه خونین یاسوج تشکیل‌پرونده شده و در دست بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه در صورت اثبات تخلف، با دستگاه‌های متخلف برخورد خواهد شد، عنوان کرد: واقعیت امر این است که در گذشته با انجام مکاتبات مختلف در زمینه نقطه محل وقوع حادثه، هشدارهای لازم داده شده و خواهان رفع این نقطه حادثه‌خیز شده بودیم.

صالحی با اشاره به مکاتبه 9 فروردین ماه امسال در زمینه فضاسازی، رعایت حریم، نقض قوانین و مقررات محل وقوع حادثه، افزود: در آن مکاتبه هشدار چنین روزی داده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دوم خرداد ماه 1402 با مکاتبه دیگری تذکر لازم داده شد و گفتیم که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس‌راه به دلیل عدم رعایت حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، هر چه سریعتر بررسی و اصلاح امور انجام شود.

صالحی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام‌شده در روز جمعه و حضور میدانی هیأت بازرسی سازمان بازرسی استان در محل حادثه و شرکت در نشست مدیریت بحران برای مدیران متخلف تشکیل پرونده شده که در دست بررسی است و با پایان بررسی‌ها نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha